Initial, licitatia trebuia sa aiba loc pe 14 decembrie.

Prelungirea termenului de inscriere a fost generata, in egala masura, de intrunirea factorilor necesari pentru confirmarea numarului mare de garantii bancare emise de institutiile de credit externe.

Intact va licita 10% din spatiul publicitar al statiilor TV din portofoliul grupului, pe un target consolidat de 15-54, intr-un mod transparent si la un pret unic de adjudecare. Oferta consta in trei tipuri de pachete a cate 300.000, 500.000, respectiv 700.000 de euro.

Programul Intact Media Auction

Sesiunile demo organizate de Bursa Romana de Marfuri, pe a carei platforma electronica se va desfasura licitatia vor continua pana pe data de 16 decembrie 2011.

Citeste si:

Depunerea de catre participanti a documentatiei de calificare se poate face pana pe 13 decembrie, urmand ca analiza documentatiei de catre Comisia formata din reprezentanti ai BRM si Intact Media Group, precum si transmiterea rezultatului calificarii sa aiba loc pe 14 decembrie.

Eventualele contestatii si raspunsuri pot fi trimise in perioada 15-16 decembrie, iar inregistrarea celor calificati in sistemul electronic de licitatie se va face intre 14 si 16 decembrie.

Licitatia se va desfasura pe 19 decembrie, urmand ca rezultatele sa fie confirmate in urmatoarea zi lucratoare.