Grupul Manpower, unul din liderii mondiali in domeniul resurselor umane, anunta in toate cele 72 de tari in care este prezent, cea mai mare campanie de rebranding in cei 58 de ani de istorie. Compania lanseaza Conceptul Muncii Contemporane si noul logo pentru a releva schimbarile majore pe care grupul le-a avut in ultimii 6 ani.

Aceasta zi marcheaza un punct de referinta in marea provocare pe care ne-am asumat-o in urma cu sase ani prin imbogatirea ofertei de servicii de resurse umane pe langa cele traditionale de munca temporara , afirma Jeffrey Joerres, Chairman & CEO al Manpower Inc. Lumea muncii in prezent are o dinamica rapida, schimbatoare. Manpower si-a redefinit conceptual si oferta de servicii pentru a-i sustine pe candidatii, clientii si colaboratorii nostri interimari si a-i ajuta sa inteleaga si sa infrunte noile provocari ale pietei.

Manpower a avut o dezvoltare exponentiala prin deschiderea de noi birouri si filiale, printre care si Romania. Ca rezultat al acestei noi strategii, veniturile globale au cunoscut o crestere de 50% in ultimii 5 ani, ajungand la 16 miliarde USD in 2005.

Cei peste 400 000 de clienti ai grupului au simtit in aceasta perioada noua dinamica a Manpower si descopera astazi, 21 Februarie, noua imagine a marcii.

Si in Romania, Manpower a intrat pe piata cu o strategie de sustinere a tututor partenerilor sai, de la candidati si clienti pana la autoritati, oferind solutii in recrutare entry level, middle&top management, munca temporara, evaluare, consultanta. Calitatea serviciilor Manpower Romania se traduce si prin cifra de afaceri de 2,3 milioane de Euro inregistrata de companie in cel de-al doilea an de activitate, cu o crestere anuala de 170%. afirma Camelia Stanculescu, Director General al Manpower Romania. Viziunea companiei este in egala masura una sociala, Manpower propunandu-si sa participe direct in actiuni de responsabilitate sociala care sa revigoreze piata muncii din Romania.

Marca Manpower s-a impus in cei 58 de ani ca una din cele mai puternice marci in domeniul resurselor umane. Prin noul concept si prin noua imagine, Manpower confirma tendintele si anticipeaza evolutiile pietei mondiale a muncii.

Nici o alta companie din lume nu poate simti pulsul de pe piata fortei de munca asa cum o face Manpower. Nici o alta companie nu are reteaua internationala si bogatia de experienta si expertiza acumulata in cei 58 de ani de istorie Manpower. Ii provocam si ii sustinem pe candidati si angajatori sa inteleaga ce se intampla Azi si ce se va intampla Maine pe o piata a muncii in schimbare si le asiguram instrumentele si resursele pentru a-i ajuta sa castige in noua piata a muncii. conchide Camelia Stanculescu, Director General al Manpower Romania.

In Romania, Manpower este prezent din 2003, avand deschise pana in prezent agentii in Bucuresti, Timisoara si Brasov si urmarind sa continue extinderea retelei la nivel national. Reteaua mondiala Manpower cuprinde 4400 de agentii in 72 de tari si permite companiei sa raspunda nevoilor a 400 000 de clienti anual, de la intreprinderi mici si mijlocii din diverse domenii de activitate, pana la cele mai mari corporatii multinationale.