Agentia infiintata in urma cu cinci ani are un portofoliu de 24 de clienti, printre care se numara: P&G, Petrom, Medas, Bergenbier, Tnuva, Autoitalia si Mercador. De la lansare si pana acum, iLeo a lucrat pentru peste 120 de clienti.

“Am pariat pe digital intr-un moment in care mai mult de 50% dintre proiecte nu se faceau pentru ca oameni din marketing pur si simplu ne considerau niste dubiosi. Am fost pionieri in directii ca media sociala, comunitatile de brand, zona mobila sau media. In fiecare an realizam in jur de 30 de campanii interactive si oferim cam cinci locuri de internship pentru cei interesati de zona de comunicare digitala”, declara Mugur Patrascu (foto), managing partner al iLeo.

Compania a inceput cu doi angajati, iar in prezent are 20 de oameni. In 2010, iLeo a avut o cifra de afaceri in jurul a 1,65 milioane de euro si un profit net de circa 230.000 de euro.

Agentia anului la Internetics

iLeo a fost declarata anul acesta agentia anului la Internetics, unul dintre cele mai importante festivaluri de branding, marketing si advertising online la nivel local. Agentia a castigat sapte premii pentru campania Redescopera Romania (pentru clientul Petrom) printre care pentru cel mai bun site, cea mai buna aplicatie mobila si cea mai buna campanie de social media.

Citeste si:

Agentia face parte din grupul Leo Burnett Romania care mai detine alte doua companii de comunicare online: The Geeks si Digital Star. Totodata, din grup mai fac parte agentiile Leo Burnett&Target (creatie), Starcom MediaVest (media buying), 23 Communication Ideas (creatie), The Practice (relatii publice).

Cele sapte companii au peste 100 de clienti locali si internationali.

Anul trecut, grupul Leo Burnett a avut o cifra de afaceri de circa 56,4 milioane de euro si un profit net in jurul a 1,8 milioane de euro. Pe de alta parte, raporta un numar de circa 160 de angajati.