Google, este clar, mizeaza din ce in ce mai mult pe publicitatea TV, semnalul fiind dat de reclamele din timpul Super Bowl din 2010.

Dar pe cine incearca Google sa atraga prin aceste campanii, in care au fost incluse nume precum Lady Gaga si Justin Bieber? Niciunul dintre acesti artisti nu prea pot fi asociati cu o retea sociala, si cu atat mai putin cu o retea sociala care se vrea mai serioasa decat Facebook.

Google+ incearca de asemenea sa promoveze paginile de companii, oferind administratorilor mai multe instrumente de control a acestora. Se pare ca reteaua scoiala inregistreaza primele succese pe acest segment, H&M si Pepsi depasind 20.000 de fani in cercuri.

Citeste si:

Desi pare indoielnica alegerea Google de a introduce in reclame staruri precum Lady Gaga, se pare ca strategia companiei a dat roade, conform companiei de analiza Ace Metrix. Cinci dintre reclamele Google au intrat in top 10 cele mai eficiente reclame TV din anul 2011, conform unui raport recent. Cel mai de succes spot a fost cel numit „Dear Sophie”, care promoveaza Google Chrome prin portretizarea vietii unei tinere fete prin ochii tatalui ei folosind un jurnal Gmail.

Prin imaginea Lady Gaga si Justin Bieber compania se asigura ca atrage atentia necesara, desi, in acest proces, spun unii analisti din piata, poate sa puna sub semnul intrebarii seriozitatea retelei sociale.