Ea mai spune ca principalele tendinte care vor marca serviciile de relatii publice in acest an sunt asemanatoare cu cele din 2011: comunicare directionata catre social media, accent pe campanii de comunicare integrate si branduri care reincep sa investeasca in campanii sociale.

Managerul estimeaza ca agentia a terminat 2011 cu o cifra de afaceri de circa 2,6 milioane de euro si un profit net in jurul a 0,4 milioane de euro. In 2010, McCann PR inregistrase un business in jurul a 2,38 milioane de euro si un profit net de circa 0,3 mil. euro, conform Ministerului de Finante.

In ceea ce priveste evolutia companiei in acest an, Imola Zoltan spune ca nu poate face preconizari.

„Pe an ce trece, din pacate, e din ce in ce mai greu sa faci un business plan coerent si pe care sa speri ca il poti indeplini intocmai. Estimez totusi un nivel similar cu 2011”, afirma managerul McCann PR.

Citeste si:

Agentia are 24 de angajati si clienti precum Coca-Cola Romania, Coca-Cola HBC, Carrefour, Cif&Domestos, Exxon, McDonald's Romania, Eco-Rom Ambalaje, Enel, Ecco Shoes, HeinekenRomania, HTC, Kandia Dulce, Konica Minolta, Labormed, MSD, Newtone, Microsoft si Toshiba.

McCann PR face parte din grupul de comunicare McCann Erickson Romania care mai detine si agentiile B.V. McCann Erickson (creatie si media), Momentum (organizare de evenimente) si MRM Parteneri (comunicare digitala si marketing direct).

Grupul este condus de Bogdan Enoiu, iar in 2011 a avut o cifra de afaceri de circa 53-54 milioane de euro, in crestere cu 5-7% fata de 2010.

Enoiu: In 2012 vrem sa ne extindem in Europa. Proiectele din strainatate ne aduc 20% din business

Enoiu: In 2012 vrem sa ne extindem in Europa. Proiectele din...

Printre principalii concurenti ai McCann PR se numara Nicola Porter Novelli, Ogilvy PR, Graffiti Public Relations, Grayling Romania sau GolinHarris.