Public Relations Network, organizatie internationala de relatii publice, avand membri in 14 tari din Europa, Statele Unite si Asia, s-a intrunit vineri, 10 Februarie 2006,  in Romania, in cadrul unui eveniment dedicat membrilor retelei internationale.

Evenimentul a avut loc la Hotel Crowne Plaza, si a fost organizat de catre agentia 4 ACE-pr&publicity, unica agentie de relatii publice romaneasca, membra a Public Relations Network.

Agenda evenimentului s-a desfasurat de-a lungul mai multor zile, 4 ACE – agentia gazda a evenimentului dorind sa profite de ocazie si sa prezinte invitatilor si zonele turistice de maxima atractie ale Romaniei, prin organizarea unui program de vizitare a celor mai importante dintre acestea.

Citeste si:

Necesitatea integrarii internationale a agentiilor de PR este mai mare acum ca niciodata, in contextul largirii Uniunii Europene si al accelerarii procesului de globalizare. Astfel, Public Relations Network este o retea compusa din agentii de comunicare care au ales sa inceapa un parteneriat profesional, cu scopul de a dezvolta afaceri similare in domeniul biroului de presa, al evenimentelor speciale si al relatiilor publice.

Membri Public Relations Network dispun de informatii privind strategia de management operational in functie de programele de comunicare specifice fiecarei tari. Acest lucru permite clientilor acestora sa beneficieze de solutii profitabile oferite de experti in domeniul relatiilor publice.

“Faptul ca Romania a fost una dintre tarile de interes pentru Public Relations Network, demonstreaza dezvoltarea serviciilor de relatii publice in Romania, a calitatii acestora dar si aprecierea lor la nivel international. 4 ACE este unic reprezentant pentru Romania in Public Relations Network ceea ce face ca misiunea agentiei sa fie deosebit de importanta”, a declarat Elena Barbu, General Manager al 4 ACE-pr&publicity.