Agentia Imager s-a alaturat de curand retelei Inter Partners, devenind oficial prima agentie romaneasca afiliata acestei retele. Pentru a largi orizonturile retelei in zona Europa de Est, Imager se alatura astfel partenerilor din Bulgaria, Grecia, Turcia, Ucraina si Serbia.

Astfel, reteaua InterPartners face un pas inainte in explorarea oportunitatilor de afaceri in Balcani, intelegand profilul local al pietei romanesti. In acest sens, Imager gazduieste si organizeaza o conferinta regionala InterPartners la Bucuresti, joi, 23 februarie. Opt participanti din Grecia, Ucraina, Belgia, Bulgaria, Italia si Serbia se vor alatura reprezentantilor Imager pentru a analiza pietele Europei de Sud-Est, piata romaneasca si oportunitatile pe care le ofera acestea potentialilor clienti italieni si spanioli pe pietele din Balcani.

Inter Partners este o retea internationala de agentii full-service independente, care isi propune sa ajute clientii la crearea de brand-uri puternice si sa se implice activ pe pietele regional-europene. Inter Partners numara 21 agentii membre din 19 tari din Europa. Grupul totalizeaza un numar de 460 oameni si are incasari de aproape 600 de milioane euro.

Imager s-a infiintat in 2001, initial ca agentie locala de media, cu capital integral romanesc, de atunci dezvoltandu-se in permanenta. Cu o cifra de afaceri de 12 milioane de euro si cu 30 de profesionisti in publicitate care lucreaza in departamentele de media, creatie, marketing research si client service, Imager si-a castigat o pozitie importanta printre agentiile de publicitate independente, avand in portofoliu clienti ca AutoItalia, Focus Sat, Guzu Chim, KFC, Pizza Hut, Univer.

Imager intelege sa faca publicitate la modul personal, si de aceea ii place sa se imprieteneasca cu brandurile clientilor agentiei, sa le asculte, sa le inteleaga, sa le descopere si sa le puna in valoare. Agentia considera aceasta atitudine ca fiind singura modalitate de a putea comunica eficient atat cu clientii, cat si cu consumatorii.