Rezultatele obtinute in urma promotiei “Unde-s doi placerea creste” organizata de PepsiCo in intervalul 16 ianuarie – 17 februarie 2006 au depasit asteptarile: pe perioada promotiei, peste 6 milioane de pungi de Star Snacks si-au gasit castigatorii. Campania s-a realizat prin asocierea a doua marci ale marii familii PepsiCo: bautura racoritoare Pepsi-Cola, produsa si distribuita in Romania, sub franciza, de catre imbuteliatorul autorizat Quadrant Amroq Beverages, si Star Snacks, un produs din portofoliul Star Foods, o companie a PepsiCo.

Asocierea s-a dovedit inspirata atat pentru consumatori, care au beneficiat de doua produse la pretul unuia, cat si pentru distribuitori, acestia inregistand o crestere considerabila la nivel de vanzari si profit. Individual, pe branduri, cresterile inregistrate in perioada de rulare a promotiei “Unde-s doi placerea creste” sunt urmatoarele: Pepsi Regular 25.6%; Pepsi Light 34.9%; Pepsi Max 38.0%; Pepsi Twist Light 51.5%.

Produsele din gama Pepsi-Cola participante la promotie au fost: Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Light, Pepsi Twist Lemon, Pepsi Twist Light Lemon. Mecanismul concursului a fost unul de tip intrebare-raspuns- orice consumator care a achizitionat o sticla de Pepsi 2 L si a raspuns corect la intrebarea “Care este sloganul campaniei Pepsi si Star Snacks?” a primit ca premiu o punga de Star Snacks de 50 g.

Bauturile racoritoare purtand marcile PepsiCo sunt imbuteliate si distribuite in Romania si Republica Moldova de imbuteliatorul autorizat al companiei, Quadrant Amroq Beverages SA. Snacks-urile Star Snacks sunt produse si distribuite in Romania de Star Foods E.M. SRL, o companie a PepsiCo.