Studiul National de Audienta Radio este instrumentul de analiza si monitorizare pentru investitiile in publicitatea radio.

Pana la finalul anului trecut acest studiu era realizat de IMAS - Marketing si Sondaje si Mercury Research.

GfK Romania este totodata compania care ofera Biroului Roman de Audit al Tirajelor date despre investitiile in publicitatea radio si consumul de presa scrisa.

Citeste si:

“Prin castigarea acestui nou proiect, GfK isi consolideaza statutul in domeniul cercetarii media. O dovedesc atat proiectele SNA si de monitorizare a publicitatii radio pe care le derulam deja in Romania, dar si cele din alte tari europene in care GfK este prezent, unde furnizam date de masurare a audientei pentru o gama larga de mass-media”, declara Andi Dumitrescu, director general GfK Romania.

Compania infiintata in 1991 este unul dintre cei mai mari jucatori pe piata locala de cercetare, cu o cifra de afaceri de aproape 9,5 milioane euro in 2010.

Sursa foto: Freedigitalphotos.net