Heineken lanseaza campania promotionala “Welcome to Champions Planet” care ofera consumatorilor de bere si iubitorilor fotbalului din Romania posibilitatea de a castiga una dintre cele 11 invitatii pentru doua persoane la finala actualei editii a UEFA Champions League, ce va avea loc in data de 17 mai 2006, la Paris.

Desfasurata in perioada 15 februarie – 1 mai 2006, campania Heineken “Welcome to Champions Planet” este o campanie de anvergura, avand ca suport principal site-ul www.championsplanet.ro. Noutatea pe care Heineken o aduce in peisajul promotiilor din Romania este, in primul rand, platforma de comunicare - un website interactiv. Site-ul www.championsplanet.ro reprezinta nu numai instrumentul de activare a promotiei, ci si locul unde iubitorii fotbalului din Romania au posibilitatea de a impartasi o pasiune comuna.

Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken la BRAU UNION Romania, a declarat: “Campania noastra isi propune sa incurajeze consumatorii sa se implice direct in aceasta competitie, la un nivel pe care nu l-au mai experimentat pana in prezent. Heineken invita fanii fotbalului sa intre in spiritul UEFA Champions League intr-un mod inedit, accesand site-ul www.championsplanet.ro, care le va aduce experiente noi si surprinzatoare.”

Cu un cod valid de produs, toti consumatorii Heineken in varsta de peste 18 ani, se pot inscrie in promotie prin trimiterea unui SMS cu acest cod la 1888 sau prin inscrierea pe site-ul www.championsplanet.ro. Codurile valide se gasesc pe etichetele produselor Heineken participante la promotie: sticlele de bere Heineken de 0,5 si 0,33l. Heineken pune in joc peste 25 000 de premii, constand in carduri de credit Mastercard, hanorace, tricouri, mingi de fotbal, sepci, precum si alte premii atractive. In plus, 22 de romani vor avea sansa sa vada in direct finala UEFA Champions League de la Paris.

Mecanismul promotiei este de tip “acumuleaza puncte si castigi”. Jucatorii inscrisi pe site care ajung la nivelul 4, acumuland peste 75 000 de puncte, si care poseda un “Champion” castiga una dintre cele 11 invitatii pentru doua persoane la finala. Participantii pot acumula puncte prin diferite tactici, regulamentul complet fiind disponibil pe site-ul www.championsplanet.ro.

Campania de comunicare a promotiei si a website-ului interactiv va fi sustinuta prin publicitate TV, outdoor, machete de presa si prin activitati de relatii publice. Campania Heineken va fi completata cu activitati promotionale la punctele de vanzare si in cluburile si barurile din Bucuresti si din tara.

Interactivitatea este punctul cheie al intregii campanii promotionale dezvoltate de Heineken in Romania pe o platforma de comunicare inedita. Website-ul www.championsplanet.ro este instrumentul de activare a promotiei si locul unde se pot intalni virtual iubitorii fotbalului din Romania.

Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken, afirma: “Prestigiul, prezenta la nivel global si un urias numar de fani sunt cele trei elemente comune marcii Heineken si celei mai prestigioase competitii fotbalistice a Europei. Peste 4 miliarde de oameni din 227 de tari urmaresc meciurile din Liga Campionilor, asa cum Heineken este consumat peste tot in lume, fiind marca de bere premium cu cea mai larga prezenta la nivel mondial.”

Realizat in doua luni, website-ul www.championsplanet.ro este usor de accesat si foarte atractiv, iar modul in care a fost construit permite actualizarea informatiilor in timp real, oferind utilizatorilor posibilitatea ca la fiecare accesare sa afle clasamentele, sa treaca la un nivel de joc superior sau sa afle cate puncte ii mai despart de finala UEFA Champions League. Fiecare jucator va avea un cont personal care se activeaza odata cu trimiterea unui cod de produs prin SMS sau accesand direct site-ul promotiei. Accesul la contul detinut se va face in baza numarului de telefon si a parolei.

“In ultimii ani, numarul utilizatorilor de internet a crescut semnificativ in Romania, ajungand la aproximativ 3 milioane de utilizatori. Dintre acestia, peste jumatate sunt barbati, iar 75% sunt tineri cu varste pana la 35 de ani. Internetul a devenit sursa principala de informare, fiind parte din viata de zi cu zi a consumatorilor. Acesta este doar unul dintre motivele care ne-au determinat sa implementam noua campanie Heineken prin intermediul unui website, ceea ce reprezinta o abordare inovatoare pe piata romaneasca”, a adaugat Ilco Kwast.

Heineken a semnat un contract de sponsorizare cu UEFA Champions League pentru o perioada de 4 ani. Campania de sustinere a acestei sponsorizari pentru sezonul 2005/2006 este implementata in peste 120 de tari.

Campania globala de comunicare a parteneriatului cu UEFA Champions League face parte din strategia companiei de a investi in activitati de marketing cu un impact crescut la consumator cu scopul de a creste capitalizarea marcii Heineken si de a consolida pozitia de lider in categoria marcilor de bere premium.

Marca Heineken este prezenta pe aproape toate pietele din intreaga lume, compania avand fabrici de bere in peste 65 de tari. In 2004, volumul total de vanzari al grupului Heineken a fost de aproximativ 122 de milioane hectolitri, din care vanzarile marcii Heineken s-au ridicat la 23 de milioane hl.
Heineken face parte din portofoliul BRAU UNION Romania, alaturi de marcile Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau si Bucegi.