Cocor Media Channel, cea mai mare fatada media din Europa continentala, a raportat in 2011 o cifra de afaceri de 1,4 mil. euro in urma vanzarii de spatiu publicitar outdoor. Suma este usor mai redusa fata de 2010, cand s-a inregistrat o cifra de 1,7 mil. euro.
In urma datelor oferite de Brigada Rutiera a Politiei Capitalei, fatada media a magazinului Cocor a inregistrat in 2011 un trafic mediu de aproape 3 milioane masini/luna pe 6 din cele 8 benzi de circulatie ale bulevardului I.C.Bratianu.

Pe langa datele oficiale de trafic, Cocor SA a realizat studii proprii care arata ca timpul de stationare prin fata ecranelor este intre 45 secunde si 4 minute, in functie de trafic.

In acelasi timp, expunerea participantilor din trafic la mesajele afisate pe fatada media este intre 2 – 7 ori/ saptamana. Pe langa spoturile clasice difuzate si contentul necomercial, mediafatada ofera si transmisii live, proiecte digitale integrate mobil-online-outdoor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri