Compania General Electric va transmite doua spoturi publicitare in cadrul finalei Super Bowl din Statele Unite.
Initiativa face parte din campania de promovare a companiei, declara purtatorul de cuvant Leigh Farris.

Campania si-a facut debutul anul trecut cu reclame similare celor de la Super Bowl, potrivit AdAge.

Cele doua clipuri nu au o tematica umoristica si nici nu se evidentiaza prin efecte vizuale si auditive iesite din comun. Scopul lor este este de a fideliza publicul cu imagini ale angajatilor care creeaza idei si produse utile pentru consumatori

Reclamele au fost create de agentia de publicitate BBDO Woldwide.

General Electric a preferat un stil mai sobru pentru campania sa. Compania a ales nu doar sa se adreseze publicului ci si propriilor angajati, care vor viziona evenimentul sportiv .

Oficialii companiei nu au dezvaluit costul de difuzare din timpul finalei, insa costurile pentru 30 de secunde de spatiu de publicitate pe durata finalei costa intre 3 si 4 milioane dolari.

General Electric planuieste investitii de 1 miliard dolari la divizia de electrocasnice si crearea a 1.300 de locuri de munca, conform Bizjournals.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri