Agentia 4Work International a conceput campania de lansare a Grant Shopping Center, care a avut deschidera oficiala pe 24 februarie.

Sloganul ales pentru campanie, Ieftin si bun Mall-ul de peste drum reiese din cele doua valori principale ale Grant Shopping Center: value for money si proximitatea. Concentrate, acestea se exprima prin comoditatea de a-ti face cumparaturile intr-un loc placut, langa casa.

Personajele infatisate in ad-uri sunt contemporane si aspirationale, vrand sa inspire cumparatorii sa isi doreasca un stil de viata mai bun.

Strategia media include branding-ul puternic al locatiei, vehicularea mesajului prin panouri mobile si fixe si o actiune de marketing direct, prin distribuirea de door-hangere in gospodariile din cartier.

4Work International este un atelier de creatie publicitara, publishing si pre-press, care activeaza de peste 3 ani pe piata. Printre clientii sai se numara Editura Readers Digest Romania, FXR Foreign Exchange, Societatea Romana de Alergologie, Titan Mall, si Supercar.

Grant Shopping Center este situat pe Soseaua Virtutii, nr. 148, in apropierea statiei de metrou Crangasi si a statiei tramvaiului 41. Mall-ul are o suprafata de peste 5000 mp, in care exista magazine de electronice si electrocasnice, un supermarket, patiserie, cafenea, banca, magazine de accesorii, haine si cosmetice. Proprietarii Grant Shopping Center se asteapta sa atraga locuitorii din zonele Crangasi, Turda, Giulesti si Militari.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri