Noul brand va sustine dezvoltarea nationala a companiei Prutul SA Galati, producator cu o traditie de peste un secol pe piata romaneasca a uleiului comestibil. Brandient a fost angajata sa creeze noul brand, dupa ce a desenat si noua identitate de corporatie a companiei Prutul SA.

Picasol este sustinut de un produs de foarte buna calitate, un ulei gustos, spornic, multifunctional si care pentru a se diferentia a apelat la tactici de branding si design. Esenta brandului a fost gandita in jurul experientei placute de a gati si de a consuma acest produs. Numele Picasol a fost conceput din romanescul “picatura” si cuvantul latin “sol” (soare), pentru a fi unic, memorabil, placut si prietenos. Usor perceput ca “o picatura de soare”, numele degaja colocvialitate si un sentiment de bucurie. « Bunastare in mancare » concentreaza inspirant promisiunea brandului in « bunatate, bogatie in mancare » dar si in « buna-dispozitie in bucatarie », degajand un sentiment pozitiv, optimist si cald.

Logo-ul este desenat fluid, asemeni scrisului de mana, ceea ce-i confera mai multa intimitate, caldura si simpatie, iar impactul vizual este amplificat de contrastul dintre galbenul luminos al florii soarelui si diagonala albastra, puternica. La randul sau, sloganul a fost scris cu un font caligrafic.

Deoarece forma ambalajului este un diferentiator major in conditiile competitiei pe raft, Brandient a creat un ambalaj (recipient PET) special pentru Picasol - original, usor de folosit si suplu, luandu-se in calcul toate constrangerile de productie, depozitare si retail. Designul final a revelat un ambalaj modern, prietenos, usor de manevrat.

Citeste si:

“Picasol se doreste o experienta placuta, capabila sa armonizeze un produs exceptional, ambalat intr-un recipient modern, cu o personalitate calda si optimista ca un lan de floarea soarelui in bataia soarelui de vara” – spune Cristian “Kit” Paul, cel care a desenat intregul concept.

“Ca fapt divers, brandul a fost creat la inceputul anului 2003, dar managementul companiei Prutul a hotarat sa investeasca mai intai in certitudinea ca va livra un produs de cea mai buna calitate si de abia dupa aceea sa lanseze acest brand. O lectie de aplaudat care ne spune ca un brand solid trebuie sa aiba ca suport un produs de foarte buna calitate.” spune Aneta Bogdan, Managing Partner la Brandient.

Brandient este compania romaneasca dedicata consultantei in strategie, design si valoare de brand si se ocupa, prin excelenta, de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii ™ . Brandient furnizeaza clientilor sai servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, servicii de branding intern etc. Avand reputatia unei echipe de specialisti cu experienta remarcabila in management, marketing, design si comunicare, Brandient a fost implicata in crearea sau revitalizarea unor importante branduri locale, cum ar fi: rebrandingul lantului de retail Domo, al companiei Astral, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al companiilor Albalact, Novensys, Smartree etc., precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Tuca si Asociatii, Qualians etc.