Cresterea a fost determinata de faptul ca tot mai multe companii investesc in PR, dar si de faptul ca agentia a castigat sase clienti: Gillette Venus, CampingGrill.ro, Ceva Fin, Lurpak, Arla si Bergader. Agentia a implementat anul trecut peste 160 de proiecte.

Bortun-Olteanu a fost infiintata in mai 2010, reprezentand fosta divizie de PR a Millenium Communications (in prezent, grupul de comunicare Millenium People). In prezent are 20 de angajati. In urma cu doi ani agentia a avut afaceri de circa 250.000 de euro si un profit net in jurul a 85.000 de euro, conform Ministerului de Finante.

“Principala caracteristica a anului 2011 a fost cresterea cererii si numarului de proiecte de comunicare integrata. Am coordonat mai multe initiative care aveau componente de BTL sau ATL, dar incluse in demersuri de comunicare cu strategie de tip PR. Nu cred ca este un accident si nu cred ca se datoreaza schimbarilor in structura bugetelor de marketing. Clientii vor continua sa acorde o importanta crescuta PR-lui, pentru ca este disciplina din comunicare care contribuie cel mai bine la cresterea si managementul reputatiei”, declara Bogdan Theodor Olteanu, managing director Bortun-Olteanu.

Printre clienti agentiei se numara Mercedes-Benz Romania, Procter&Gamble, Samsung Romania, Ursus Breweries, Ambient, Delaco, Festivalul de Muzica de Camera SoNoRo, Ideo Ideis, buyboks.ro, CampingGrill.ro, Mihaela Glavan, Ordinul Arhitectilor din Romania.