Decizia de a lansa o noua companie vine in contextul in care piata locala de mobile marketing (servicii de promovare prin intermediul telefonului mobil) este intr-o continua expansiune, numarul smartphone-urilor fiind in crestere, iar ratele de utilizare ale mobisite-urilor si ale aplicatiilor mobile sunt tot mai ridicate.

Piata locala de marketing pe mobil a fost estimata anul trecut la circa 6,5-7 milioane de euro potrivit Maiei Novolan, directorul general al Syscom Digital, unul dintre cei mai importanti jucatori in domeniu.

Novolan, Syscom Digital: Anul viitor volumul de activitate va creste, dar bugetele nu vor fi mai mari

Novolan, Syscom Digital: Anul viitor volumul de activitate va...

“In urma cu trei ani dezvoltam pentru clientii nostri primele proiecte de mobile marketing, cu suportul agentiei de digital a grupului. Atunci era un mediu de comunicare privit cu scepticism de clienti, insa cu un potential extraordinar. Astazi a devenit un canal cheie de conectare a brandurilor cu consumatorii. Prin lansarea Mobile Works, venim cu o noua companie in cadrul grupului nostru, care ne va permite sa raspundem proactiv nevoilor de comunicare pe mobil ale clientilor”, spune Veronica Savanciuc - presedinte & CEO grupul Lowe.

Mobile Works face parte din Lowe, un grup de companii din care mai fac parte agentiile Initiative si Brand Connection (media), Lowe&Partners (publicitate), GolinHarris Bucuresti (relatii publice), HyperActive (digital) si Medic One (comunicare medicala).

Agentia va asigura servicii de strategie, planificare, creatie si implementare de campanii integrate de comunicare pe telefonul mobil utilizand serviciile de comunicare ale operatorilor de telefonie mobila, internetul mobil si aplicatii pentru smartphone. Printre tehnologiile folosite se gasesc: realitatea augmentata, coduri QR, bluetooth, IVR, SMS si MMS.

Compania dezvolta in prezent proiecte pentru clienti precum Orange, BMW, kika, Stella Artois, Ferrero, Beck's, Bergenbier, Johnson&Johnson sau Farmaciile Dona.

Citeste si:

“Mobile marketing-ul se indreapta cu pasi rapizi catre <mass adoption>. 2012 va fi un an plin de oportunitati in acest domeniu datorita unei nevoi mai mari de eficientizare a cheltuielilor de comunicare, a cresterii ratei de penetrare a smartphone-urilor, a internetului mobil si a nivelului de familiarizare cu beneficiile mobile marketing-ului”, spune Alex Putineanu, Managing Director Mobile Works.

Alex Putineanu are un Bachelor of Arts in Management International de la Webster University din Viena. Incepand cu 2007 el s-a specializat in tehnologie si metodologii de optimizare la Lenovo EMEA. La jumatatea anului 2008 s-a lansat in antreprenoriat in Romania in calitate de manager si cofondator al BEam Mobile Marketing, unde a conceput si vandut cu success solutii de SMS marketing & communication.

Printre competitorii Mobile Works se numara agentii precum Syscom Digital si Voxline Communication.

Citeste si Cum va fi 2012 pentru piata de mobile marketing?

Cum va fi 2012 pentru piata de mobile marketing?

Cum va fi 2012 pentru piata de mobile marketing?

Novolan, Syscom Digital: Anul viitor volumul de activitate va creste, dar bugetele nu vor fi mai mari