El nu a precizat cu cat si-a marit TBWA Bucuresti afacerile anul trecut fata de 2010 cand compania a avut un business de circa 1,42 milioane de euro.
„Cred ca variatiile acestea ale PIB, mai ales la valori subunitare, nu se resimt nici atat de repede in businessul de comunicare, nici atat de violent pe cat v-ati astepta. Planurile de marketing se fac de obicei pe un an de zile si nu sunt schimbate decat in cazuri de forta majora sau ca reactie la strategiile agresive ale concurentei. Clientii nostri sunt mai ales companii multinationale, cu bugete serioase si bine fundamentate, care nu reactioneaza panicat la micile fluctuatii ale economiei”, afirma seful TBWA Bucuresti.
Desi in ultimul trimestru al anului trecut economia Romaniei a inregistrat o scadere de 0,2% fata de trimestrul anterior, managerul agentiei de creatie spune ca nu a simtit schimbari importante in bugetele clientilor.
„Pot sa spun ca intre ultimele doua trimestre ale anului trecut nu am sesizat schimbari majore sau redirectionari de bugete care sa afecteze in vreun fel businessul nostru. Ca intotdeauna de cand a inceput criza, clientii <<hope for best and plan for worst>> cum se spune prin alte parti”, afirma Cristian Munteanu.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: