Agentia de publicitate TBWA Bucuresti a inregistrat o majorare a afacerilor anul trecut, compania simtind asfel cresterea PIB de 2,5% raportata de Romania pentru 2011, a declarat pentru wall-street.ro, Cristian Munteanu, managerul acesteia.
„Da, am simtit anul 2011 ca fiind ceva mai bun decat 2010. Lucrul acesta nu s-a reflectat direct in cifra de afaceri, desi businessul a fost mai mare in 2011 decat in 2010. Efortul nostru, ca si al celor mai multe companii de pe piata, a fost de a eficientiza costurile si de a optimiza procesele”,explica Munteanu.

El nu a precizat cu cat si-a marit TBWA Bucuresti afacerile anul trecut fata de 2010 cand compania a avut un business de circa 1,42 milioane de euro.

„Cred ca variatiile acestea ale PIB, mai ales la valori subunitare, nu se resimt nici atat de repede in businessul de comunicare, nici atat de violent pe cat v-ati astepta. Planurile de marketing se fac de obicei pe un an de zile si nu sunt schimbate decat in cazuri de forta majora sau ca reactie la strategiile agresive ale concurentei. Clientii nostri sunt mai ales companii multinationale, cu bugete serioase si bine fundamentate, care nu reactioneaza panicat la micile fluctuatii ale economiei”, afirma seful TBWA Bucuresti.

Desi in ultimul trimestru al anului trecut economia Romaniei a inregistrat o scadere de 0,2% fata de trimestrul anterior, managerul agentiei de creatie spune ca nu a simtit schimbari importante in bugetele clientilor.

„Pot sa spun ca intre ultimele doua trimestre ale anului trecut nu am sesizat schimbari majore sau redirectionari de bugete care sa afecteze in vreun fel businessul nostru. Ca intotdeauna de cand a inceput criza, clientii <<hope for best and plan for worst>> cum se spune prin alte parti”, afirma Cristian Munteanu.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri