„Da, am simtit anul 2011 ca fiind ceva mai bun decat 2010. Lucrul acesta nu s-a reflectat direct in cifra de afaceri, desi businessul a fost mai mare in 2011 decat in 2010. Efortul nostru, ca si al celor mai multe companii de pe piata, a fost de a eficientiza costurile si de a optimiza procesele”,explica Munteanu.

El nu a precizat cu cat si-a marit TBWA Bucuresti afacerile anul trecut fata de 2010 cand compania a avut un business de circa 1,42 milioane de euro.

„Cred ca variatiile acestea ale PIB, mai ales la valori subunitare, nu se resimt nici atat de repede in businessul de comunicare, nici atat de violent pe cat v-ati astepta. Planurile de marketing se fac de obicei pe un an de zile si nu sunt schimbate decat in cazuri de forta majora sau ca reactie la strategiile agresive ale concurentei. Clientii nostri sunt mai ales companii multinationale, cu bugete serioase si bine fundamentate, care nu reactioneaza panicat la micile fluctuatii ale economiei”, afirma seful TBWA Bucuresti.

Citeste si:

Desi in ultimul trimestru al anului trecut economia Romaniei a inregistrat o scadere de 0,2% fata de trimestrul anterior, managerul agentiei de creatie spune ca nu a simtit schimbari importante in bugetele clientilor.

„Pot sa spun ca intre ultimele doua trimestre ale anului trecut nu am sesizat schimbari majore sau redirectionari de bugete care sa afecteze in vreun fel businessul nostru. Ca intotdeauna de cand a inceput criza, clientii <<hope for best and plan for worst>> cum se spune prin alte parti”, afirma Cristian Munteanu.