In calitate de group creative directors, cei doi vor coordona si consolida echipele din subordine, formate din cate patru designeri in parte, si se vor implica in luarea deciziilor cu privire la dezvoltarea de solutii de design de brand.

Astfel, Melania Moisi (foto sus) va conduce echipa de designeri specializata in crearea si transformarea brandurilor de produs, in timp ce Ovidiu Pop va gestiona echipa de designeri de branduri de servicii, astfel incat BrandTailors sa devina cel mai important jucator local pe aceasta nisa

Melania Moisi are o experienta de peste zece ani in design grafic. Ea a lucrat la designul unor branduri precum Magura, Kand'or, Peak, Igienol, Star, Azuga Apa de Izvor, Zuzu sau Raraul. S-a alaturat echipei de creatie BrandTailors in septembrie 2008. Ea este absolventa a Universitatii Nationale de Arta si, anterior, a detinut functia de art director pentru LaDorna Group, timp de opt ani.

Citeste si:

Ovidiu Pop are o experienta de sapte ani in design. In prezent lucreaza pentru clienti precum Tiriac Holdings, Naturlich, Smartree sau Petrom.
A absolvit Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca, specializarea Design Industrial, si pana in ianuarie 2010, cand a inceput sa lucreze pentru BrandTailors, a detinut pozitia de Art Director pentru Amprenta Advertising si, ulterior, pe cea de Senior Designer pentru Imagistica Advertising.

Ei se aflau, neoficial, la conducerea departamentului de creatie din iunie 2011, odata cu retragerea lui Janos Kurko de la conducerea departamentului de creatie si din actionariatul BrandTailors.

Managementul BrandTailors este format din: Beatrice Danis - Managing Partner, Andreea Florea - Brand Strategy Coordinator, Alina Cranga - Client Service Coordinator, Melania Moisi - Group Creative Director si Ovidiu Pop - Group Creative Director.