Aceasta este intrebarea care a inspirat noua initiativa a celor de la Google. Numita “Project Re: Brief”, aceasta isi propune sa aduca in prezent reclamele anilor ’60 mai aproape de lumea moderna, scrie Mashable.com.

Printre primii patru participanti ai acestui nou “feature” marca Google se numara Harvey Gabor, directorul artistic din spatele reclamei Coca-Cola “Hilltop” din 1971, Amil Gargano, director artistic pentru reclama Volvo “Drive it like you hate it” din 1962, Howie Cohen si Bob Pasqualina, copywriter, respectiv director artistic din spatele reclamei “I can’t Belive I ate the Whole Thing pentru Alka-Seltzer din 1972 si Paula Green, copywriter al campaniei “We Try Harder” pentru Avis din 1962.

Google l-a invitat pe Harvey Gabor, acum un batranel in varsta de 77 ani, sa reconstruiasca povestea reclamei din 1971, cu ajutorul noilor tehnologii digitale.

Gabor, impreuna cu o echipa de specialisti au pus la punct o noua reclama, pe marginea aceleasi idei care a facut inconjurul lumii in anii ’70.


Astfel, printr-o simpla apasare sau clic, reclama lui Harvey Gabor la Coca Cola, spre exemplu, va fi transmisa unui alt utilizator sau prieten din celalalt colt al planetei. Mai mult, utilizatorul ar putea inregistra si un mesaj – text sau video – prin care ii transmite o stare de spirit sau un gand bun cumparatorului de Coca Cola.

Citeste si:

La fel se intampla si cu reclama “Drive it like you hate it” [Condu-l (automobilul) ca si cand il urasti – n.r.] realizata de Amil Gargano in anul 1962, care, impreuna cu o echipa de specialisti in marketing de la Volvo si cu o mana de oameni de la Google incearca sa reconstruiasca una din cele mai de succes reclame facute vreodata unui automobil.

Au reusit aceeasi performanta ca in urma cu 60 de ani? Vor avea acelasi impact? Ce parere aveti?

Foto: captura YouTube.com