Reclama, ce se va regasi in 500.000 de numere ale publicatiei Wired din luna aprilie, va permite cititorilor ce detin smartphone-uri ce au integrata tehnologia NFC, telefoane ca Google Nexus S, sa acceseze o aplicatie de la Lexus prin simpla apropiere a telefonului de cipul din revista, fara a fi nevoie sa fotografieze vreun cod sau sa instaleze un alt software.
Reprezentantii de la Lexus au declarat ca noua tehnologie va asigura accesul catre cititori intr-un mod mai eficient decat prin intermediul cuvintelor, mai ales daca se tine cont ca in Statele Unite sunt pe piata 3 milioane de astfel de dispozitive. Reclama include si un link pentru cititorii care nu au dispozitive NFC.
Publicatia Wired nu este la prima reusita de acest fel, ea a mai prezentat si in trecut alte tehnologii interactive. Ele presupuneau accesul la clipuri de la o anumita companie prin descarcarea unei aplicatii pentru smartphone si aproprierea telefonului de coperta revistei sau de una din reclamele respectivei companii.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: