De altfel, managerul estimeaza pentru tot anul acesta o crestere de circa 10% a businessului.

Printre clientii castigati in 2012 se numara United Romanian Breweries Bereprod (URBB), producatorul berii Tuborg. In prezent, GolinHarris mai este intr-o licitatie pentru un client din industria auto.

Pe de alta parte, agentia a preluat si conturile de online ale Colgate-Palmolive si Transavia, companii cu care lucra deja pentru servicii de relatii publice.

Digitalul aduce aproape un sfert din business

Domeniul comunicarii digitale aduce in jur de 20-25% din cifra de afaceri a companiei, potrivit Hortensiei Nastase.

GolinHarris a trecut de curand printr-o schimbare a structurii agentiei, angajatii acesteia fiind impartiti in patru echipe in functie de competentele fiecaruia.

GolinHarris isi schimba modelul de business mizand pe specializarea si talentele angajatilor

GolinHarris isi schimba modelul de business mizand pe specializarea...

Citeste si:

Infiintata in 2006 sub numele Lowe PR, GolinHarris Bucuresti este afiliata de anul trecut la reteaua internationala de relatii publice, GolinHarris Worldwide.

Printre clientii agentiei se numara CBRE, Century 21, Colgate-Palmolive (Romania), Crucea Rosie Romana, Electrolux, Ferrero, Franklin Templeton Investments, Gaya Health Services, Johnson&Johnson, Kludi, L'Oreal Romania, Orange Romania, Praktiker, RBS - Royal Bank of Scotland, Readers Cafe, Schneider-Electric Romania, SofMedica, Transavia, Unilever (Algida, Knorr), UNICEF, URBB - United Romanian Brewieres Bereprod.

Agentia este membra a grupului de comunicare Lowe din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive, Mobile Works si Lowe Medic One. In 2010, grupul a avut o cifra de afaceri de circa 51,6 milioane de euro.

Intre principalii competitori ai GolinHarris se numara Nicola Porter Novelli, Ogilvy PR, McCann PR, Graffiti Public Relations, Grayling sau BDR Associates.