Procter & Gamble este urmata de Danone cu 103,605 milioane euro si Unilever cu 98,141 milioane euro. Pe urmatoarele pozitii s-au situat Coca-Cola, Kraft, L'Oreal, Henkel, Quadrant, European Drinks si Nestle. Surprinzator pentru piata investitorilor in publicitate, pentru prima oara nici o companie de telefonie mobila nu se mai afla in primii zece clasati.

Revista Campaign publica, pentru prima oara pentru piata din Romania, Top 100 cei mai mari investitori in publicitate, in anul 2005. Numarul din martie al revistei publicate de BMG a realizat o analiza a investitiilor in advertising, precum si a principalelor branduri mass media si a strategiilor de promovare a advertiserilor de top.

Anul 2005 a fost unul reprezentativ pentru piata publicitatii din Romania, dar si a cheltuielilor de publicitate. Sumele alocate promovarii au fost mult peste nivelul asteptarilor. Mai mult, conform lui Dan Balotescu, manager general la Media Investment, 2005 este echivalent cu cea mai mare crestere a volumelor de publicitate din ultimii trei ani, luand in considerare si "explozia" investitiei in publicitatea pe Internet.

Legat de explozia publicitatii online, Val Voicu, Marketing Director Imedia, precizeaza ca cea mai mare provocare pe 2006 o constituie aparitia unui organism neutru de masurare a audientei si de estimare a investitiilor online.