Elmi Prodfarm, producatorul marcilor Elmiplant, Bioten si Blossom, reapare pe micile ecrane pentru a comunica lansarea noii game de produse pentru ingrijirea tenului. Campania de comunicare realizata de Spotlight Advertising pentru lansarea noii game reprezinta primul pas catre o pozitionare a acestei game pe piata atat de concurentiala a cosmeticelor si prima expresie vizibila a unei colaborari client agentie inceputa anul trecut.

Pornind de la dorinta a veni in intampinarea ultimelor tendinte de pe piata europeana, Elmi Prodfarm a creat gama pentru ingrijirea tenului Elmiplant cu o formula inovatoare, folosind exclusiv ingrediente de origine vegetala, fara parabeni si fara parafine. Ambalajul a fost de asemenea modernizat pentru prezentarea noilor produse intr-o maniera simpla si eleganta.

S-a dorit in primul rand conturarea personalitatii noii game Elmiplant si diferentierea acesteia fata de concurentii romani si straini de pe piata. De aceea s-a optat pentru o campanie de comunicare tonica, proaspata, axata pe personalitatea gamei si nu pe caracteristicile produselor.

Strategia creativa a avut la baza o idee in aparenta simpla: aceea de intimitate. Pornind de la ideea ca tenul este viu, respira, se hraneste, comunica si ca prin schimbarile de culoare si textura el spune intotdeauna ceva despre noi, am dezvoltat o poveste 'de dragoste' intre Ea si Ten. Am incercat sa dam viata acelei relatii speciale pe care orice femeie o are cu pielea ei, simbolizand tenul printr-un lucru care ii denota cat mai sensibil caracteristicile: marul. Un medium ideal ce poate transmite ca si tenul culoare si emotie fiind, in acelasi timp, o trimitere la ideea de vegetal, de natural. O imagine pura, pozitiva si plina de sensibilitate.

Spotul TV, regizat de Magdalena Roman, DP Serge Roman, ilustreaza tocmai aceasta legatura: starile tenului sunt exprimate prin schimbari subtile de expresie si culoare, reliefate prin dialogul constant intre mar si personaj. Cercul se inchide cu o cunoastere reciproca a celor doua personaje: femeia si marul, femeia si tenul, care indiferent de stare, se simt bine unul cu celalalt. Tenul meu ma cunoaste cel mai bine iar acum si eu stiu totul despre el. Elmiplant stie totul despre tenul tau.

In realizarea spotului, cea mai dificila si interesanta etapa a fost cea a alegerii personajului. 'Aveam nevoie de un personaj feminin care sa reprezinte gama Elmiplant cu naturalete si sa poarte un dialog credibil cu un... mar. Si, cum de la Eva incoace, n-am mai avut reprezentatii convingatoare in aceasta directie, acest personaj devenea, in ciuda eforturilor de casting, din ce in ce mai improbabil. Toate acestea pana cand am realizat ca in tot acest rastimp personajul defila dezinvolt chiar prin fata noastra: Magda un regizor iscusit si un actor cu ochii asortati conceptului, care a acceptat cu placere rolul de one man show.' povesteste Ion Barbu, Copywriter, membru al echipei Spotlight din 2005.

Spotul TV poate fi vizionat pe posturile Acasa, TVR1, TVR2, TVR Cultural, fiind difuzat in doua flight-uri: martie aprilie, octombrie-noiembrie si va fi sustinut de machete de presa in revistele Avantaje, Ioana, Libertatea pentru femei si TV Satelit. Vor mai avea loc promotii in key accounts, sampling-uri si inserturi de mostre in pliante si reviste.

Elmiplant isi asuma astfel o pozitie distincta pe piata romaneasca bazata pe componenta sa naturala si experienta indelungata pe piata. Sunt integrate elementele vizuale de pe ambalaj in comunicare creandu-se o legatura puternica intre nume, ambalaj, calitatile produsului si bineinteles consumatoare.

Realizarea campaniei a fost posibila doar datorita unei bune colaborari intre echipele casei de productie Saga Film: Bogdan Popescu Production Manager, Mihai Stanescu, Post Production Manager, Elmi Prodfarm: Andreea Cremenescu - Marketing Manager, Adina Dumitrica - Brand Manager si Spotlight: Ion Barbu - Copywriter, Alexandra Bardan - Art Director, Bogdan Plesa - Creative Director, Victor Savu - Client Service Director, Denisa Popescu - PR&Account Manager, Gabriela Cioloca - Media Planner.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri