Odyssey a realizat campania pentru noul serviciu lansat de Rompetrol - Fill&Go, primul serviciu de plata la pompa din Romania. Prin introducerea acestuia Rompetrol confirma inca o data atentia pe care o are fata de nevoile consumatorilor, precum si interesul constant pentru modernizarea si diversificarea serviciilor oferite.

Serviciul Fill&Go pune la dispozitia consumatorilor cardul Fill&Go Personal. Acesta poate fi folosit la orice alimentare, fiecare pompa din statiile Rompetrol fiind dotata cu un aparat pentru citirea lui. Plata se face o singura data pe luna la orice statie Rompetrol, pe baza unei facturi care cuprinde suma alimentarilor din luna precedenta.

Fill&Go este un instrument de plata rapid pentru ca se evita aglomeratia de la casa, convenabil deoarece plata carburantului se face o singura data pe luna si, mai ales, sigur fiindca permite controlul fiecarei tranzactii. Astfel, Fill&Go iti simplifica viata si iti lasa timp si energie pentru lucrurile cu adevarat importante.

Agentia Odyssey Communication a dezvoltat intreaga campanie de lansare, ce a presupus crearea identitatii noului sub-brand si a campaniei integrate de comunicare, precum si planificarea si cumpararea de media.

Agentia a propus o strategie de comunicare in doua etape: campania de teasing pe canalele TV, presa si radio, care a activat problema in mintea consumatorului ("Opresti la pompa, cobori la pompa si alimentezi tot la pompa. De ce sa platesti la casa?") si campania de lansare, declinata in TV, presa, radio, outdoor, internet, DM si advertoriale, care a adus rezolvarea problemei (Fill&Go - plata la pompa).

Spotul TV transmite principalul beneficiu al serviciului si anume rapiditatea/convenienta, dramatizandu-l printr-o situatie elocventa: pana si un echipaj de raliu aflat in plina cursa ar putea opri fara probleme la Rompetrol pentru a alimenta in numai cateva secunde, folosind cardul Fill&Go Personal.

Filmarile s-au desfasurat pe parcursul a doua zile la Savarsin, langa Arad, sub coordonarea Castel Film/Abis Studio. Regia si imaginea au fost semnate de britanicul Charlie Watson - regizor si polonezul Sebastian Milaszewski DOP , responsabili si pentru spotul de imagine Rompetrol "Energia Comunica".

Pentru celelalte medii vizuale - presa, OOH, internet - s-a preferat un layout simplu, grafic, care sugereaza aparitia unui nou simbol, folosind repere universal valabile ale semnalisticii.

Echipa Rompetrol care a coordonat proiectul a fost reprezentata de: Dorin Gherman - VP Marketing, Corina Vasile si Radu Soare - Communication Managers si Mihai Dinculescu - Marketing Executive.

Echipa Odyssey: Silviu Padurariu, Ana Tautu, Valeriu Borcos, Florina Moisi si Mihai Preda - Creatie; Diana Stancu, Andreea Balan si Laura Frunza - Client Service; Dora Tancu si Mihai Ilie - Media.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri