Agentia de publicitate Foote Cone & Belding Bucharest a realizat cel mai nou spot TV al companiei Zapp. Filmat intr-unul din mall-urile bucurestene, spotul evidentiaza perfect beneficiul Zapp Talk Free, si anume faptul ca folosind noul abonament de 4$ vorbesti mai mult si platesti mai putin. Cu Zapp Talk Free convorbirile in retea sunt gratuite, iar cele in alte retele sunt foarte ieftine.
Spotul are la baza o idee simpla si foarte clar comunicata: oferta Zapp Talk Free este atat de avantajoasa, incat toti cei care afla despre ea isi suna prietenii pentru a le da detalii. Iar numarul utilizatorilor este atat de ridicat incat acestia se ciocnesc la fiecare pas, chiar si sub acoperisul unei singure cladiri.

Intregul proiect a fost realizat in timp record, de doar o saptamana, iar filmarile au durat o zi. Desi pentru spot s-a organizat un casting foarte riguros, la fata locului s-a apelat la unul din trecatori pentru a-l interpreta pe tanarul cu role care apare la final. De ce? Pentru ca toata lumea a considerat ca avea un aspect care se incadra perfect in ideea spotului. L-am vazut prin mall, ne-a placut la nebunie look-ul sau si l-am intrebat daca stie sa mearga pe role. Dupa ce a raspuns afirmativ nu a mai trebuit decat sa trecem la treaba. Si totul a decurs foarte natural!, spune Andreea Paun, FCB Copywriter.

Spotul a fost realizat impreuna cu casa de productie Saga Film, iar regia este semnata de Razvan Marculescu.

Echipa de la Foote Cone & Belding care s-a implicat activ in realizarea acestui proiect a fost compusa din Andreea Paun Copywriter, Dragos Radulescu - Art Director si Anca Mates Audio/Video Coordinator. Din partea Telemobil, proiectul a fost gestionat de catre echipa de Brand Communications Zapp.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri