Agentia Leo Burnett a obtinut in cadrul celei de-a treia editii Effie Awards organizata in Romania marele trofeu Grand Effie pentru campania Bergenbier Prietenii stiu de ce, client Interbrew Romania.
Agentia si-a dovedit eficienta chiar si in participarea propriu-zisa la festival, obtinand cele mai multe nominalizari, cele mai multe premii si cele mai multe Gold Effies. Sapte premii dintr-un total de opt campanii submise la cea de-a doua editie EFFIE Awards.

Leo Burnett a dominat categoriile Bauturi alcoolice, Bauturi nealcoolice, Retail si Promotii castigand trofee Gold Effie cu Bergenbier, Prigat si Altex.

Patru trofee Gold EFFIE au fost obtinute de Leo Burnett la urmatoarele categorii: Bauturi alcoolice pentru campania Bergenbier Prietenii stiu de ce, client Interbrew; la categoria Bauturi nealcoolice pentru campania Prigat Energie naturala, client Quadrant Amroq Beverages; la categoria Retail pentru campania Accesibilitate, client Altex si la categoria Promotii- produse de larg consum pentru campania Bergenbier Barbecue grills, client Interbrew.

Doua distinctii Bronze EFFIE au fost obtinute la categoria Produse nealimentare pentru campania Wash&Go Sunlight, client Procter&Gamble Romania si la categoria Bauturi nealcoolice pentru campania Prigat Pulpa, client Quadrant Amroq Beverages.

Dupa ce anul trecut am luat cele mai multe premii, anul acesta dominam practic toate topurile acestui festival: cele mai multe nominalizari, cele mai multe premii, cele mai multe premii de aur si nu in ultimul rand marele premiu. Aceasta victorie nu a facut decat sa confirme pozitia incontestabila de lider pe care o avem. Cu aceasta reusita am demonstrat: ca o viziune 360 de grade creste eficienta unei campanii; ca lucrarile creative sunt mai eficiente, pentru ca exact aceleasi campanii care au luat premii de creativitate, au obtinut si premiile de eficienta; ca Leo pozitioneaza si construieste marci si nu in ultimul rand ca un departament puternic de strategie contribuie decisiv la acest proces.afirma Razvan Matasel, Research & Strategic Planning Director la Leo Burnett.

Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Detinatoare a titlului de Agentie a Anului in Romania, in ultimii trei ani si de Agentie a Anului in Europa Centrala si de Est in 2005, Leo Burnett este si prima agentie romaneasca finalista la festivalul de la Cannes.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri