McCann este castigatoarea a 5 premii EFFIE la cea de-a treia editie a festivalului: doua premii de aur pentru campania "Rom - Senzatii tari din 1964" si "Connex pentru viitor" si trei premii de argint pentru "Kandia - Velvet", "Bergenbier - Suporteri: Acum ori niciodata" si "Connex-Vodafone - Impreuna".

Referindu-se la rezultatele obtinute la aceasta editie EFFIE, Adrian Botan, Deputy Managing Director & Creative Director, a declarat: Noi stim ca orice EFFIE este un premiu dat relatiei dintre client si agentie, iar pentru asta tot meritul revine departamentelor de strategie si client service. Felicitarile sunt pentru ei!

Alina Tudose, Strategic Planner in cadrul agentiei a afirmat: "Faptul ca am castigat in categoria telecom, cu doua campanii de imagine, confirma succesul brandului Connex. Intr-o piata hipercompetitiva si in care batalia se duce inca pe teritoriul ofertelor promotionale, am dovedit ca strategia de brand este cel mai eficient mijloc de a convinge consumatorii."

Premiile EFFIE castigate de McCann anul acesta sunt pentru noi o confirmare a valorii strategiei pe termen lung, gandita nu pentru un succes de moment care sa aduca popularitate agentiei ci pentru cresterea solida si sanatoasa a brand-ului. Kandia a castigat anul trecut Gold EFFIE iar anul acesta a fost intrecuta doar de un alt brand din portofoliul Kandia Excelent: Rom.

Si asocierea Bergenbier Fotbal este la al doilea EFFIE anul acesta si confirma faptul ca o campanie cu prezenta redusa in media poate avea un impact major in succesul brand-ului daca reuseste sa exprime adevaratul spirit al relatiei sale cu consumatorii, a completat Ileana Serban-Parau, Strategic Planner.

Echipele care au contribuit la succesul campaniilor premiate:

Connex pentru viitor: din partea Connex: Stephanie Jackson Senior Director, Brand and Communication, Romina Tazlaoanu Senior Brand Communication Manager; din partea McCann: Ana Popescu Account Director, Cristina Jura Account Manager, Andrei Tripsa Group Creative Director, Constantin Milu Copywriter, Adrian Botan Creative Director, Alexandru Dumitrescu Group Creative Director.

Rom: din partea Kandia-Excelent: Sorin Alexandrescu - General Manager, Ioana Moga Marketing Manager; din partea McCann: Demetra Garbasevschi Senior Account Manager, Ileana Serban Parau Strategic Planner, Adela Dan - Copywriter, Adriana Pascan Art Director, Alexandru Dumitrescu Associate Creative Director.
Bergenbier - Suporterii Acum ori niciodata: din partea Interbrew: Mihai Ghyka - General Manager, Stefan Teodorescu - Senior Brand Manager; din partea McCann: Dana Constantin Account Director, Gabriela Alexandrescu Account Manager, Ileana Serban-Parau Strategic Planner, Titus Dumitrescu Group Creative Director, Alexandru Dumitrescu Associate Creative Director.

Connex-Vodafone Impreuna: din partea Connex Vodafone: Stephanie Jackson Senior Director, Brand and Communication, Romina Tazlaoanu Senior Brand Communication Manager, Alfred Borcan Senior Brand Communication; din partea McCann: Alina Tudose Strategic Planner, Ana Popescu Account Director, Andrei Tripsa Group Creative Director, Constantin Milu Copywriter, Adrian Botan Creative Director.

Kandia - Velvet: din partea Kandia-Excelent: Sorin Alexandrescu - General Manager, Ioana Moga Marketing Manager; din partea McCann: Beatrice Danis Account Director, Demetra Garbasevschi Senior Account Manager, Ileana Serban-Parau Strategic Planner, Craita Coman - Copywriter, Adriana Pascan Art Director.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri