Agentia Odyssey este castigatoarea a trei premii Bronze Effie 2006. In cadrul galei de premiere Effie 2006, desfasurata sambata, 25 martie la J. W. Marriott, cele patru campanii inscrise de Odyssey au castigat trei premii, respectiv trei bronzuri. Pentru Odyssey aceasta este de altfel prima participare la Effie, debut care s-a dovedit a fi de bun augur.

Suntem foarte mandri de aceasta reusita inca de la prima noastra participare la Effie. Cu atat mai mult cu cat 3 din cele 4 campanii cu care ne-am inscris au scorat. Consideram ca acest rezultat este dovada cea mai buna a pozitionarii noastre agentie de publicitate full service romaneasca care imbina logica pozitionarii cu efervescenta creativa pentru a obtine cele mai relevante rezultate pentru brandurile pe care le reprezentam. Tin foarte mult sa multumesc echipelor implicate in aceste proiecte si clientilor nostrii, caci numai impreuna puteam atinge recunoasterea eficientei si a implicarii noastre, declara Diana Flutur, director general Odyssey.

Despre campaniile castigatoare

Categoria Durabile -- Bronze Effie pentru campania Bebeko by Beko-Si te gandesti la copii.

Pentru Bebeko by Beko campania de comunicare a fost construita in jurul nevoii universale a oricarui parinte: siguranta si fericirea copilului sau. Solutia a fost gasirea unei atmosfere calde, relaxate, sexy, in care 2 persoane tinere, atractive, interesante traiesc cea mai importanta parte a carierei lor de parinti. Rezultatele au fost de asemenea pe masura: notorietate pentru Bebeko by Beko, cresterea vanzarilor si plasarea fara nici un dubiu in categoria "solutii tehnologice inovative".

Categoria Servicii Financiare - Bronze Effie pentru ABN AMRO The Easy Way To Get More

Campania pentru ABN Amro si-a dovedit relevanta pentru consumatorii romani si a generat rezultate remarcabile, regasite in numarul de credite pentru uz personal contractate dupa aceasta campanie. Secretul succesului acestei campanii a constat in combinatia perfecta a trasaturilor produsului cu strategia de pozitionare, creatie si media, precum si cu alte activitati tactice de sustinere.

Categoria Promotii Non-FMCG - Bronze Effie pentru campania Rompetrol Premii la Kilometru

Promotia "Premii la Kilometru" (desfasurata intre 15 Iulie si 15 Septembrie) s-a bazat pe un insight foarte puternic al consumatorului (au fost targetati oamenii tineri si mai ales cu sufletul tanar dinamici, le place sa calatoreasca, vara mai ales nu scapa nici o ocazie de a evada din caldura orasului si de a se refugia undeva la mare sau la munte; apreciaza in mod deosebit la o promotie premiile instant, garantate, pe langa un premiu mai consistent oferit prin tragere la sorti).

Campania a mizat pe un mecanism facil si premii extrem de atractive si si-a propus un set de obiective ambitioase: sa creasca vanzarile de carburanti cu 25% pe perioada desfasurarii ei, sa atraga consumatori noi in retea si sa ii fidelizeze pe cei deja existenti. Vanzarile au crescut aproape dublu fata de obiectivul propus.