Giorgio Armani si Gucci au inteles ca promovarea brandului contribuie la profitabilitatea afacerii. Ei nu vand neaparat moda, ci imagine, unii clienti fiind dispusi sa plateasca pentru aceasta, a declarat Frank Martell, presedintele AC Nielsen Europe.
Armani cunostea importanta construirii si mentinerii unui brand puternic cand a demarat afacerea, in urma cu 35 de ani. Un an mai tarziu, Tom Ford, designerul asociat cu revigorarea afacerii Gucci, a recunoscut, de asemenea, ca in cazul casei de moda pe care o reprezinta, crearea unui brand puternic a avut un rol covarsitor. Indiferent unde locuiesc, cand consumatorii cumpara o geanta Gucci sau un costum Armani se pegatesc sa plateasca in plus, pentru ca de fapt nu cumpara un produs, ci un brand, explica Martell. Cu alte cuvinte, obrazul subtire cu cheltuiala se tine.
Gusturile nu se discuta
Dezvoltarea viitoare a caselor de moda va depinde de longevitatea brandurilor, iar faptul ca cele mai cunoscute case de moda au investit pentru extinderea prezentei lor pe pietele emergente nu reprezinta o noutate. Construirea si, cel mai important, sustinerea unui brand puternic si distinct pentru inceput ramane cea mai importanta provocare pentru orice casa de moda care intra pe o piata noua, mai spune presedintele AC Nielsen, Frank Martell.
Citeste si:
Sursa: http://www.baniinostri.ro/lifestyle/lifestyle_accesorii.php?ContentID=5
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: