Brandient a primit trei premii si 10 nominalizari, fiind astfel cea mai vizibila prezenta in competitia internationala de design de logo si identitate de corporatie 'Identity: Best of the Best 2006', organizata de revista Identity din Moscova. La competitie au participat 153 de firme de branding si design din 24 tari, care au inscris 970 de cazuri in cinci categorii. Juriul competitiei a fost format din personalitati ale designului mondial precum David Hillman de la Pentagram,  Gary Horton de la Attik, Bill Gardner de la Logo Lounge etc.

Brandient a primit cel mai mare numar de nominalizari si premii dintre toate firmele participante, 13 cazuri fiind nominalizate pe shortlist, iar trei dintre acestea premiate. Astfel, identitatea de corporatie Domo a primit premiul 2 in sectiunea Retail, identitatea Smartree – premiul 2 in sectiunea Comert/Servicii iar logo-ul Radiocom a primit premiul 3 in sectiunea Industrie. Pe langa aceste premii, au fost nominalizate logo-urile Domo, Smartree, Albalact si identitatile grafice Europharm, Savana, Zuzu, Albalact, Brandient, Smartree (packaging) si Gabi Szabo.

Desi in Romania designul nu este inca privit cu increderea si respectul cuvenit, Brandient investeste continuu in emanciparea industriei autohtone de design si se straduieste sa transfere si clientilor sai credinta in acest instrument modern de business.

«Suntem bucurosi ca lucrarile noastre au fost apreciate si putin surprinsi de magnitudinea neasteptata a acestei aprecieri. In lumea reala a brandingului nu-ti propui sa desenezi un logo "de premiu," ci sa rezolvi o problema de business si management, cu toate constrangerile aferente. Premiile aduc insa o confirmare suplimentara a calitatii solutiilor gasite de Brandient pentru situatii reale ale unor firme si branduri proeminente din Romania.» Cristian “Kit” Paul, Creative Partner, Brandient.