Brandient a primit trei premii si 10 nominalizari, fiind astfel cea mai vizibila prezenta in competitia internationala de design de logo si identitate de corporatie 'Identity: Best of the Best 2006', organizata de revista Identity din Moscova. La competitie au participat 153 de firme de branding si design din 24 tari, care au inscris 970 de cazuri in cinci categorii. Juriul competitiei a fost format din personalitati ale designului mondial precum David Hillman de la Pentagram,Gary Horton de laAttik, Bill Gardner de la Logo Lounge etc.

Brandient a primit cel mai mare numar de nominalizari si premii dintre toate firmele participante, 13 cazuri fiind nominalizate pe shortlist, iar trei dintre acestea premiate. Astfel, identitatea de corporatie Domo a primit premiul 2 in sectiunea Retail, identitatea Smartree premiul 2 in sectiunea Comert/Servicii iar logo-ul Radiocom a primit premiul 3 in sectiunea Industrie. Pe langa aceste premii, au fost nominalizate logo-urile Domo, Smartree, Albalact si identitatile grafice Europharm, Savana, Zuzu, Albalact, Brandient, Smartree (packaging) si Gabi Szabo.

Desi in Romania designul nu este inca privit cu increderea si respectul cuvenit, Brandient investeste continuu in emanciparea industriei autohtone de design si se straduieste sa transfere si clientilor sai credinta in acest instrument modern de business.

Suntem bucurosi ca lucrarile noastre au fost apreciate si putin surprinsi de magnitudinea neasteptata a acestei aprecieri. In lumea reala a brandingului nu-ti propui sa desenezi un logo "de premiu," ci sa rezolvi o problema de business si management, cu toate constrangerile aferente. Premiile aduc insa o confirmare suplimentara a calitatii solutiilor gasite de Brandient pentru situatii reale ale unor firme si branduri proeminente din Romania. Cristian Kit Paul, Creative Partner, Brandient.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri