Principalele criterii de jurizare sunt reprezentate de intelegerea obiectivelor de comunicare, claritatea mesajului transmis, memorabilitatea continutului transmis, relevanta mesajului transmis; focus pe produsul indicat (Škoda Fabia) si valorile marcii Škoda.

Pentru a intra in concurs, Participantii trebuie sa acceseze Pagina de Inscriere www.idee.skoda.ro/inscriere, si sa completeze si sa trimita formularul de inregistrare online cu numele, datele personale de contact si adresa de email a Participantului si un document text care va contine Scenariul pentru Preselectie.

Textul Scenariului nu va contine numele sau alte date persoanele, prin care Participantul poate fi identificat.

Scenariile trebuie inscrise online pana la data de 5 mai 2006.

Juriul este format dintr-o comisie de experti din domeniul publicitatii si media: Andi Moisescu, Bogdan Naumovici, Lucian Mandruta, Doru Buscu.
Formatul juriului va ramane acelasi pentru ambele etape ale Concursului.

Spoturile TV concepute de catre Participantii finalisti in etapa Finala vor fi evaluate dupa urmatoarele criterii:

fidelitatea implementarii (cat de bine a fost respectat traseul descris in Scenariu) , calitatea productiei (luminile, unghiurile de filmare, personajele, etc.) , sunet (sunetele si/sau muzica de fundal folosita)
calitatea spotului intreg si potentialul acestuia de a atinge obiectivele de comunicare ale Škoda Fabia. Deciziile juriului sunt finale in toate chestiunile legate de Concurs.

In anul 2005, Škoda Auto a reusit sa isi consolideze segmentul de piata ocupat in zona central-europeana (in Republica Ceha, Slovacia, Polonia, Ungaria, Slovenia si Bosnia si Hertegovina), care a ajuns de la 17,8% la 18,6%. Aceste realizari s-au datorat in special cresterii numarului de automobile Škoda vandute in Republica Ceha (+5%), Ungaria (+4,5%), Slovenia (+16,4%) si Croatia (+1%).

Škoda Auto este lider de piata in Republica Ceha, Slovacia, Polonia, Bulgaria si Bosnia si Hertegovina. Iar ceea ce este deosebit de important, ocuparea pozitiei de lider de piata in Polonia este o premiera pentru intreaga istorie a marcii Škoda in aceasta tara.

In anul de succes 2005, Škoda Auto a atins cele mai mari cifre de vanzari obtinute vreodata de firma in Ungaria, Romania, Ucraina, Serbia, Bulgaria si Moldova. Dar automobilele Škoda s-au bucurat de un interes extraordinar din partea clientilor si in tarile baltice – Lituania, Letonia si Estonia, Škoda Auto inregistrand noi recorduri de vanzari si in aceste tari.

In acelasi an 2005, 14806 automobile marca Škoda au intrat in posesia clientilor din Romania, ajungandu-se astfel la un nivel aproape dublu al vanzarilor, in comparatie cu anul 2004 (in care s-au vandut 7570 autovehicule Škoda).

Performanta este cu atat mai remarcabila, cu cat Škoda a reusit sa isi intareasca pozitia pe piata auto din Romania prin cresterea cotei sale de piata cu aprox. 1.7% fata de anul 2004, pe fondul unei puternice cresteri de piata la nivel national.