“Ideea a venit mai mult ca o gluma, mi-am imaginat un personaj care are o meserie imposibila: dubleaza picioarele actorilor in filme(un fel de cascador ), datorita extra-energiei Prigat. Am ales cateva scene din filme, chiar clisee, in care personajul face un efort fizic extraordinar : ba o urcare pe copac in stil japonez "ha-ia", ba o alergare pe un camp minat in plin razboi, etc. Ceea ce este diferit in mod evident in acest spot fata de celelalte la Prigat, este faptul ca nu e o ilustrare clasica a unei consecinte extreme, ci plecand de la conceptul de super-energie s-a construit un testimonial. Oricum nu-mi pot inchipui spotul fara Gabriel Spahiu care a fost incredibil de amuzant”, explica Oana Gheorghe – Junior Copywriter.

Despre modul in care s-a realizat filmarea povesteste Laura Georgescu-Baron, A/V Production Director:“Noul spot pentru Prigat a fost filmat in doua zile desi initial era programata o singura zi de filmare. De ce s-a filmat in doua zile ? Pentru ca, am spus noi, a venit primavara. Este cald si soare, exact atmosfera necesara povestii spotului. Ei bine, nu s-a intamplat asa. Vineri, 24 martie a nins, asa ca am filmat secventele de interior. Nu puteam decala filmarea in platou pentru urmatoarea zi deoarece era programata o alta filmare. Prin urmare mult stres deoarece aveam de filmat o secventa dificila pentru care am apelat la serviciile unui cascador, am "plantat"un copac cu o lungime de sapte metri in platou si am instalat o multime de accesorii.

Sambata, din fericire, a fost soare si am reusit sa filmam secventele de exterior. Emotiile nu au lipsit. Imi puneam intrebarea daca nisipul este uscat si capsele vor exploda? Daca vom reusi sa avem o dubla buna din trei cadre filmate (eram conditionati de numarul capselor pe care il aveam).La cea de-a doua dubla filmata s-a auzit vocea lui Bogdan Naumovici regizorul spotului : “Stop! Tras.”Emotiile au continuat, aparent un cadru care ar fi trebuit filmat in maxim o jumatate de ora s-a filmat in patru ore.Si astfel a mai intervenit o problema. Lumina s-a modificat, DOP-ul Max Lemnij s-a enervat, din pacate nu aveam cum sa "miscam" lucrurile mai repede. Proteza construita pentru piciorul copilului care "a raspuns" foarte bine la probele facute inainte de filmare nu a vrut "sa asculte"de comenzile scenografului .Si astfel am terminat filmarea mult mai tarziu, de abia pe la ora 17.00”

Campania TV se difuzeaza incepand cu 1 aprilie 2006 pe principalele posturi de televiziune si va fi completata de o campanie de presa si de materiale la punctele de vanzare.

Spotul “Dublura de picioare” a fost produs de Hi-Fi Production si regizat de Bogdan Naumovici.

Din partea Leo Burnett s-au implicat in desfasurarea proiectului: Bogdan Naumovici- CEE Regional Creative Director; Petru Cuciuc – Senior Art Director; Oana Gheorghe – Junior Copywriter; Diana Oanta – Brand Communication Manager; Alina Bacsis – Junior Brand Communication Executive; Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director.

Din partea Quadrant Amroq Beverages au participat la realizarea proiectului: Daniela Dumitru - Product Manager Prigat; Călin Clej - Marketing Consumer Manager - QAB; Eusediu Margasoiu - Communication Director QAB

Prigat este prima gama completa de bauturi racoritoare necarbonatate fara conservanti produsa in Romania (juice, nectar si still drink) prin implementarea unei noi tehnologii de imbuteliere la fabrica Quadrant Amroq Beverages din Bucuresti, o investitie in valoare de 4.5 milioane de dolari finalizata in noiembrie 2004.

Compania Quadrant Amroq Beverages (QAB) este unul dintre cei mai mari investitori americani din România, îmbuteliatorul autorizat şi distribuitorul Pepsi, Prigat, Lipton Ice Tea şi Roua Munţilor pentru România şi Republica Moldova