“Cu totii impartasim un “insight” despre coruptie: fie la volan, fie pentru a obtine mai repede niste acte, nu consideram micile acte de coruptie o adevarata problema. Si mai ales, nu suntem sensibilizati cand vedem o comunicare violenta, in care se arata indivizi certati cu legea, dupa gratii, sau politisti dati afara in suturi din casa! Ii vrem condamnati, dar vrem si sa scapam ieftin daca avem 200 la ora pe autostrada! “, explica Valentin Lica, copywriter.

Mesajul care are sanse sa functioneze este unul care se adreseaza inimii noastre, un mesaj care ne vorbeste despre coruptia “de zi cu zi”, cea care ne afecteaza direct, cea pe care pana si copiii o vad si au ajuns sa o imite in jocurile lor. Astfel, prin contrastul puternic intre lumea pura a copiilor si imoralitatea unui act de coruptie, se poate sublinia efectul nociv, pe termen lung. Aceasta este povestea spotului “Copiii si coruptia”, care se difuzeaza pe principalele canale de televiziune, in regim de campanie sociala. Campania este insotita si de un poster care va fi amplasat in toate unitatile Ministerului Administratiei si Internelor.

Echipa implicata in productia spotului video: Alexandru Cumpanasu – AID Romania, Andreea Dirzeanu-Brand Communication Manager, Roxana Buha- New Business Director, Catalin Baciu- Art Director , Stefan Marinescu-Copywriter, Valentin Lica - Copywriter Starlink, Stefan Voloaca – Creative Director, Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director.

Spotul a fost realizat de Hi-Fi Production in regia lui Stefan Voloaca.