Oficialii de la Ford se bazeaza pe expunerea mare pe care o asigura Internetul si sunt de parere ca acesta este un canal potrivit pentru a lansa un automobil electric, conform AdAge.

Yahoo are 61 de milioane de vizitatori unici pe luna si difuzeaza 21 de programe video originale.

Show-ul “Plugged In” este o competitie ce se desfasoara in Los Angeles intre doua echipe care trebuie sa urmeze un traseu in functie de anumite indicii, premiul castigatorilor fiind un Ford Focus electric.

Cei de la Ford arunca un nou competitor pe piata de automobile electrice, in lupta cu Chevrolet Volt si Nissan Leaf. Noul Focus va disponibil in Statele Unite pana la jumatatea lui 2012 si pe alte 19 piete pana la sfarsitul anului. Pretul unui model porneste de la 40.000 de dolari, fara taxe incluse.

Ford si-a mai promovat automobilele pe Internet si in 2009 cand a imprumutat 100 de modele Ford Fiesta catorva persoane influente in social media care au trebuit sa inregistreze si sa posteze pe Youtube clipuri despre masina.