Festivalul Ad’Or 2006 este un eveniment al Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania (RAAA) si este organizat de Business Media Group, cu sprijinul IAA.

Festivalul de Publicitate Ad'Or este cel mai important reper in industria de profil din Romania si acopera toate formele de publicitate, de la spoturi TV si radio pana la printuri si direct mailing.
Ad'Or 2006 se va derula in perioada 16 - 19 mai la World Trade Center Bucuresti. Castigatorii Festivalului Ad'Or 2006 vor fi desemnati in seara de 20 mai, in cadrul unui spectacol de gala ce va avea loc in World Trade Plaza Bucuresti.

In paralel cu seminariile - ce vor fi sustinute de personalitati marcante ale industriei publicitatii din Romania si strainatate, alaturi de reprezentanti ai industriilor conexe - cei interesati de publicitate vor avea ocazia sa viziteze gratuit, in World Trade Plaza, expozitia in care vor fi prezentate toate lucrarile inscrise in festival.

Citeste si:

Comitetul de organizare al Ad’Or este format anul acesta din: Adrian DURA, Managing Director ADDV Euro RSCG; Radu Florescu, Managing Director Saatchi&Saatchi; Tereza MUNTEANU, Managing Director Y&R / Team Advertising; Lucian Georgescu, Managing Partner GAV/Scholz & Friends; Adrian Botan, Deputy Managing Director & Creative Director BV McCann Erickson; Bogdan Naumovici, Creative Director Leo Burnett & Target; Emilian Arsenoaiei, Creative Director GMP Advertising.

La editia din acest an se pot inscrie in concurs lucrarile expuse pana la data de 10 aprilie 2006, cu conditia sa nu fi fost inscrise la o editie anterioara a festivalului Ad’Or. Lucrarile trebuie sa fie insotite de dovada expunerii lor publice. Termenul limita de depunere a lucrarilor este 3 mai 2006.