La nivel mondial, cele doua publicatii fac parte din portofoliul Condé Nast International.

Preluarea GQ si Glamour de catre Mediafax Group, companie detinuta de Adrian Sarbu- fondatorul ProTV, vine la nici un an de cand aceasta si-a adaugat in portofoliu licentele Playboy si InStyle.

“GQ si Glamour sunt doua branduri care pot deveni motoare promitatoare pentru accelerarea strategiei noastre de dezvoltare mai ales intr-o zona unde creativitatea si un continutul pot genera o cota mai buna de piata si o audienta mai loiala”, afirma Orlando Nicoara, directorul general al Mediafax Group.

Compania detine mai multe branduri de presa printre care agentia Mediafax, cotidienele Ziarul Finanicar, Gandul si ProSport si reviste ca The One, Pro Motor, ProTV Magazin si Playboy.

Citeste si:

Condé Nast, o divizie a Advance Publications, este editorul unui publicatii precum Vogue, GQ, Glamour, Wired, Condé Nast Traveller si Vanity Fair.

Compania opereaza pe 25 de piete, publicand 138 de reviste. Condé Nast a lansat recent editia Vogue Olanda, Condé Nast Traveller in India si Russia, GQ in Brazilia si Turcia, AD in China si India, Glamour in Brazilia.

Sursa foto: Mediafax Group