Spotify va fi piesa de rezistenta a campaniei “Year of Music” ce va fi organizata de Coca Cola in 2013.

In schimb compania de bauturi racoritoare va folosi serviciul de streaming audio al platformei suedeze pentru a distribui melodii pe pagina sa de Facebook, fara a fi nevoita sa negocieze licentele pentru fiecare piesa.

Prin intermediul aliantei cu Spotify, Coca Cola va beneficia de pe urma intelegerilor incheiate cu casele mari de muzica pentru tarifele melodiilor ascultate de utilizatorii platformei media.

Site-ul de socializare este deja disponibil in 13 tari, majoritatea din Europa, insa planuieste sa se lanseze si pe alte piete. Viitoarele proiecte de extindere vor fi promovate si prin intermediul produselor si afiselor de la Coca Cola.

Citeste si:

Fondatorul retelei, Daniel Ek, crede ca acest parteneriat va creste gradul de notorietare al platformei, in special datorita pozitiei brandului Coca Cola in lume.

Spotify are 10 milioane de vizitatori unici pe luna, 3 milioane dintre acestia avand conturi premium.

Sursa Foto Spotify