Mai putin de 100.000 dintre romani au vizionat o reclama pe telefonul mobil si ulterior au cumparat un produs sau serviciu, declara Maia Novolan, directorul general al agentiei de mobile marketing Syscom Digital.

Daca in strainatate sunt tot mai frecvente cazurile in care oamenii comanda diverse produse sau servicii, fac rezervari cu ajutorul aplicatiilor mobile, in Romania sunt inca putini cei care folosesc telefonul mobil pentru a face achizitii, pentru a comunica in social media sau pentru viziona continut.

„Este evident ca advertiserii mobili din Romania nu au ajuns in faza in care sa implementeze la scara mare orice inovatie lansata la nivel global. S-au depasit insa etapele de inceput in privinta catorva elemente esentiale pe viitor: versiuni mobile ale paginilor web, aplicatii interactive pe Facebook, comunicarea personalizata bidirectionala prin SMS, aplicatii de brand pentru dispozitivele mobile. Totodata s-au facut primii pasi in directia publicitatii mobile de tip « rich-media », a QR codurilor si a aplicatiilor de tip «realitate amplificata»”, explica Novolan.

Romanii isi instaleaza in medie 4-5 aplicatii pe un dispozitiv mobil (smartphone, tableta), de 9-11 ori mai putin decat japonezii care ocupa primul loc in lume cu in jur de 45 de aplicatii, arata datele oferite de Syscom Digital.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri