In luna aprilie se implineste un an de cand Elevate media a inceput sa activeze pe piata din Romania. Numarul campaniilor desfasurate pana acum, feedback-ul de la clienti si de la publicul tinta al campaniilor sunt premise favorabile unei dezvoltari de succes a acestui canal media.

Noul suport media, reclama in lift, a venit ca un raspuns al nevoii sporite de comunicare a companiilor intr-o maniera neconventionala si de impact, in contextul aglomerarii tot mai mari de mesaje publicitare pe canalele media traditionale. La televizor, la radio, pe panourile stradale sau in cutiile postale se suprapun numeroase mesaje publicitare, de multe ori ale concurentilor directi. in lift, in schimb, poate exista exclusivitate pentru o marca, fapt ce contribuie semnificativ la diferentierea acesteia.

Printre marcile care au valorificat deja acest avantaj se numara Hollywood Multiplex, KFC, Pizza Hut, Seat, Timona Real Estate, Wall-Street si Renault. Acestea au desfasurat atat campanii promotionale, de lansare de produs cat si de imagine. „Eficienta si potentialul media al liftului ne-au determinat sa oferim servicii si la nivel national. in oferta noastra s-au adaugat orasele: Timisoara, Iasi, Oradea, Cluj-Napoca, Targu Mures si Arad”, a afirmat Tudor Maxim, Managing Director Elevate.

Citeste si:

Pentru a putea oferi o targetare cat mai buna si o acoperire relevanta reteaua Elevate a cunoscut o dezvoltare rapida. „in acest moment se desfasoara campanii in peste 350 de locatii din Bucuresti, atat in lifturi din blocuri centrale cat si in lifturi de cladiri de birouri si de hoteluri. Recent, am debutat cu campanii publicitare si in Universitatea Romano-Americana, cel mai mare campus universitar privat din Romania”, a declarat Diana Filip, Directorul media al companiei.

Sarbatorirea primului an de activitate a adus si o imagine noua pentru Elevate media, imagine care isi propune sa reflecte evolutia dinamica a companiei.