Prin noua repozitionare, reteaua pune si mai mult accentul pe masurarea performantelor si rentabilitatea investitiei de marketing.

“Am fost prima agentie de media care a pus conceptul de ROI (n.red. return on investment) in centrul a tot ceea ce facem”, spune Steve King, global chief executive officer pentru ZenithOptimedia Group.

Rebrandingul a inceput in aceasta saptamana in toate cele 250 de birouri internationale si cuprinde toate companiile grupului ZenithOptimedia, inclusiv agentia Zenith Media Romania. Astfel filiala din Romania isi schimba numele in Zenith Romania.

Citeste si:

Compania, detinuta de Publicis Group, este unul dintre cele mai puternici jucatori pe piata locala de comunicare, cu afaceri de circa 39 de milioane de euro in 2010. Zenith Romania asigura servicii de strategie, negociere si cumparare de spatii media, analize de piata, competitie si consumator.

Pritre clientii agentiei conduse de Maria Tudor se numara BRD-GSG, Carrefour, Chipita, Ficosota, ING Group, L'Oréal, Nestlé, Puma si Reckitt Benckiser.