Brandurile premiate sunt: Adevarul, Agricola Bacau, Avon, BCR, Beciul Domnesc, BMW, Bonduelle, Borsec, Castrol, Chivas Regal, Coca Cola, Cosmote, DHL, Doncafe, Gealan, Germanos, Heineken, Help Net, Johnson's Baby, JW Marriott, Kandia, Medlife, Mol, Nivea, Orange, Petrom, Radio ZU, Raiffeisen Bank, Rigips, Rompetrol, Romtelecom, Santal, Savana, Sensiblu, Vel Pitar, Western Union, Yves Rocher.

Cel mai important premiu (Honorary Recognition) a fost oferit Republicii Moldova pentru proiectul e-Transformare (e-guvernare), derulat de catre Guvernul Republicii Moldova, ca recunoastere a demersurilor tarii vecine de a se „inscrie intr-o traiectorie europeana”.

In editia din acest an au fost analizate 1260 de branduri din 48 de categorii de produse si servicii. Cercetarea a fost facuta de catre 26 specialisti in management, marketing, comunicare si branding, care au evaluat brandurile in functie de trei criterii: calitate, incredere si diferentiere pe piata. 740 de branduri s-au calificat pentru cercetarea de piata, realizata de catre Superbrands Romania in colaborare cu Nielsen Romania pe un esantion reprezentativ de 1.500 de consumatori. La finalul cercetarii, 300 de branduri au obtinut statutul de superbrand pe piata din Romania, lista completa fiind publicata in cartea Consumer Superbrands.

Organizatia Superbrands desfasoara programe precum Business Superbrands, Consumer Superbrands, Luxury Superbrands, Cool Brands, Sports Brands si este in Romania de sase ani. Pana acum au fost publicate 5 carti dedicate brandurilor prezente pe piata locala.