Cei aproximativ un milion de abonati de satelit ai RCS&RDS nu mai pot viziona din 20 aprilie cele cinci canale ale Antena Group din cauza unui conflict intre operatorul telecom si trustul media. Cei de la RCS&RDS ii acuza pe cei de la Antena Group ca le-au cerut 7 milioane de euro pe an pentru transmiterea acestor canale pentru abonati de satelit Digi.

"RCS isi sfideaza in continuare abonatii, ignorind solicitarile acestora si urmarind un interes meschin: acela de a mari taxa de abonament, folosindu-se de aceasta situatie. Saptamina acesta le-am solicitat, intr-o scrisoare deschisa, sa dezvaluiesumele imense pe care le platesc pentru continut altor posturi de televiziune. Au refuzat sa arate deschidere in aceasta privinta, incercind sa isi induca in eroare abonatii, cu scopul de a le putea justifica o noua
marire a abonamentului”, afirma vinerea trecuta Sorin Alexandrescu.

Managerul Antena Group a acuzat conducerea RCS&RDS ca “plateste sume importante pentru continut altor statii mult mai mici” sustinand astfel
continutul nisat si nu interesul clientilor.

Citeste si:

La finalul saptamanii trecute si reprezentantii UPC, al treilea operator de televiziune de pe piata locala si totodata compania care detine platforma de satelit Focus Sat, au anuntat ca ar putea intrerupe difuzarea celor cinci canale pentru cei 283.000 de abonati ai sai de satelit pentru ca Antena Group ii cere un pret de opt ori mai mare decat cel anterior. Deocamdata oficialii operatorului au depus o cerere la Consiliul National al Audiovizualului pentru a scoate cele cinci canale din grila de programe, compania asteptand in prezent raspunsul CNA.

Daca si UPC ar intrerupe transmiterea posturilor Antena Group, programele companiei nu vor mai ajunge in casele a 23% din cei 5,7 milioane de abonati de televiziune din Romania.