Verdictul a fost propus de parlamentarii britanic de aproximatv sase saptamani, verdict care spune ca Murdoch nu este "persoana pregatita si potrivita pentru a conduce o companie internationala majora".

Grupul media condus de Rupert Murdoch include branduri media precum cotidianul The Sun, The Wall Street Journal, The New York Post, Daily Telegraph, editura Harper Collins Publishers, Dow Jones, FOX Broadcasting Company, studiourile de film Twentieth Century Fox .

Murdoch si fiul acestuia James Murdoch (fostul sef al operatiunilor britanice ale News Corp) au fost audiati de Comisia de Cultura, Media si Sport din Parlamentul britanic timp de cateva luni dupa ce a iesit la iveala ca jurnalistii de la News of the World (editia de duminica a tabloidului The Sun) ascultau ilegal telefoanele celor despre care scriau in cautare de subiecte.

Citeste si:

News of the World, care vindea in jur de 2,6 milioane de copii per editie, a fost inchis in iulie anul trecut , publicatia fiind inlocuita din februarie cu The Sun of Sunday.