Astfel, pe 1 iunie, Philip Kotler va sustine la Bucuresti trainingul certificat „Marketingul prin valori”, prin care participantii vor afla cum sa isi imbunateasca brandul si cum sa faca fata provocarilor si oportunitatilor de business in perioade de turbulente. Trainigul va cuprinde doua sesiuni a cate doua ore si jumatate, iar pretul unui bilet este de 744 de euro (cu TVA).

De asemenea, 60 de manageri pot participa la CEO Dinner, o sesiune destinata top managementului care are ca tema “Cresterea valorii pentru actionari”. Evenimentul are loc pe 31 mai, iar costul pentru aceasta sesiune este de 1240 de euro de persoana (cu TVA). Participarea se face in baza unei aplicatii.

“Incercam sa ne alaturam unor proiecte care ne fac pe noi ca agentie sa crestem, dar si pe noi ca piata. De la servicii de BTL (n.red. below the line- in special organizare de evenimente) am lansat o divizie de BTL, de la PR am dezvoltat o agentie de digital, iar interactiunea dintre BTL si digital ne-a facut sa organizam si acest eveniment, Marketing 3.0”, explica Loredana Visa, cea care din 2008 conduce agentia V+O Communication Romania, companie cu afaceri de circa un milion de euro in 2011.

Evenimentul Marketing 3.0 este organizat alaturi de Confident Public Relations si Choice Management & Consulting.

Ideea de a-l readuce pe Philip Kotler in Romania, dupa vizita din 2005, i-a apartinut Ancai Podoleanu, fondatorul companiei de consultanta Choice Management & Consulting. Podoleanu are o experienta de peste 13 de ani in domeniul resurselor umane, managerul lucrand pentru companii precum Pepsi Americas sau Vodafone.

Citeste si:

“Proiectul ne-a fascinat din mai multe motive. In primul rand pentru ca este vorba de marketing 3.0, adica toate disciplinele de comunicare sunt afectate de tehnologie si penetrarea internetului. Si, cu putine exceptii, comunicarea merge in zona de digital. Este si oarecare nostalgie pentru ca am pornit la drum cu cartea lui Dennis Wilcox (n.red. autorul "Relatii publice. Strategii si tactici") si cartea profesorului Kotler. Dar ce este fabulos si fascinat este ca Philip Kotler a ramas contemporan, iar omul acesta, spre deosebire de alti profesori, a continuat sa rescrie aceasta disciplina”, explica Visa.

Cine este Philip Kotler:

Philip Kotler este fondatorul „managementului marketingului” modern, profesor de marketing international la Scoala Superioara de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universitatii din Northwestern, SUA. Este licentiat in economie al Universitatii din Chicago ?i doctor in economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts.
Este inventatorul celor “4P” in ,arketing (care acum au devenit cei “7P”) precum si inventatorul conceptului de “Marketing Social” si este implicat in cercetarea si dezvoltarea marketingului de peste 55 de ani.
Profesorul Kotler este autorul lucrarii “Marketing Management”, acum la cea de a XIII-a editie - cel mai utilizat manual de marketing in universitatile de afaceri din intreaga lume.
Kotler este unicul „triplu” castigator al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului aparut in revista Journal of Marketing. Incepand cu anul 1998, Philip Kotler se afla printre Top 50 guru in afaceri la nivel mondial, iar in anul 2008 si 2009 Profesorul Kotler a fost clasat in primii 10 Guru in Afaceri din lume.

Citeste in editia de maine un interviu cu Loredana Visa despre evolutia V+O Communication Romania si a pietei romanesti de relatii publice.

Sursa foto si video: marketing30.ro