Leo Burnett si Bergenbier au sarbatorit prin munca marele premiul EFFIE obtinut la sfarsitul lui martie, Irina Burlan Copywriter, Alexandru Icodin Art Director, Claudiu Teohari Junior Copywriter, Tudor Cuciuc Deputy Creative Director, Bogdan Petrovici A/V Production Manager, Alina Floroian Brand Communication Supervisor, Irina Revnic Brand Communication Executive au lucrat la un print festiv pentru a marca momentul.
Cei care vor sa se bucure alaturi de sarbatoriti, pot degusta printul in: 24 FUN, Campaign, Biz, Media&Advertising si Business Review.

"Bergenbier si-a primit o binemeritata si asteptata recunoastere prin castigarea Grand EFFIE-ului de anul acesta. O recunoastere a eforturilor de comunicare ce au reusit sa faca din teritoriul masculinitatii un teritoriu al succesului de brand. Asa incat printul dedicat acestei reusite a venit firesc, punand impreuna masculinitatea si eficienta, intr-un mod surprinzator si curajos, potrivit tonului comunicarii de pana acum. Iar eficienta masculina vazuta ca palmares de "miss"-uri seduse ni s a parut o executie cat se poate de potrivita cu ocazia acesta, explica Irina Burlan copywriter Leo Burnett.

Leo Burnett a mai avut o colaborare asemanatoare cu Quadrant Amroq Beverages in anul 2003 cand brandul Prigat a fost primul finalist roman la Epica cu printul Scarile. In urma acestei nominalizari atat clientul, QAB, cat si agentia au realizat cate un ad de multumire.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri