Cei care vor sa se bucure alaturi de sarbatoriti, pot degusta printul in: 24 FUN, Campaign, Biz, Media&Advertising si Business Review.

"Bergenbier si-a primit o binemeritata si asteptata recunoastere prin castigarea Grand EFFIE-ului de anul acesta. O recunoastere a eforturilor de comunicare ce au reusit sa faca din teritoriul masculinitatii un teritoriu al succesului de brand. Asa incat printul dedicat acestei reusite a venit firesc, punand impreuna masculinitatea si eficienta, intr-un mod surprinzator si curajos, potrivit tonului comunicarii de pana acum. Iar eficienta masculina vazuta ca palmares de "miss"-uri seduse ni s a parut o executie cat se poate de potrivita cu ocazia acesta”, explica Irina Burlan – copywriter Leo Burnett.

Leo Burnett a mai avut o colaborare asemanatoare cu Quadrant Amroq Beverages in anul 2003 cand brandul Prigat a fost primul finalist roman la Epica cu printul “Scarile”. In urma acestei nominalizari atat clientul, QAB, cat si agentia au realizat cate un ad de multumire.