Scholz & Friends privesc inapoi catre un an de succes – 2005. Agentia a obtinut peste 200 de conturi si proiecte noi in toata Europa. Numai Scholz & Friends Berlin a reusit sa castige un numar de clienti importanti in ultimele luni – printre ei: Central Marketing Organization of German Agricultural Industries (CMA), Deutsche Bank, FC Deuschland (Land of Ideas), Lange & Sohne, Masterfoods (Balisto), Nordmilch si Zimbo. Reteaua de agentii sta la fel de bine si din punctul de vedere al activitatilor internationale: birourile europene Scholz & Friends, 18 in total, au reusit sa castige 100 de proiecte si clienti noi, crescand veniturile companiei cu 80 de milioane de euro.

Thomas Heilmann, partener si CEO la Scholz & Friends AG, ne impartaseste cheia succesului pentru anul fiscal 2005: ”Am reusit in aceste ultime luni deaorece am continuat sa urmarim cu rigoare strategia corporatista stabilita de managementul care a preluat-o in 2003. Am investit sistematic in extinderea excelentei noastre creative, competentelor noastre strategice, performanelor corelate in factorul nostru de succes „Orchestra of Ideas” si internationalitatii Scholz & Friends.

Intrucat suntem prima agentie auto-manageriata care provine din Germania, putem sa formulam o serie de servicii care nu mai pot fi gasite decat pe piata germana.” Impreuna cu o balanta de afaceri de succes, Heilmann subliniaza raspunsul pozitiv notabil al pietei de personal ca semn distinctiv pentru atractivitatea numelui de marca Scholz & Friends: „Multumita implementarii principiului de parteneriat, in 2003, si punerea pe un plan secund a gandirii centralizate pe profit, acum suntem in stare sa recrutam cei mai buni oameni si sa pastram loialitatea directorilor executivi de top pe termen lung. Asadar, ne bucuram acum de o pozitie mai buna ca niciodata in Germania.”

Cursul de succes al afacerii din ultimii ani se reflecta si in cifre: in 2005, numarul angajatilor al filialelor germane din Berlin, Hamburg si Frankfurt a crescut cu 80. Reteaua de agentii a cunoscut si o crestere substantiala la nivel international, de asemenea. Per total, Scholz & Friends a anjajat in jur de 1000 de persoane in filialele din 19 tari europene. Mai mult, managementul general asteapta o crestere semnificativa a venitului pe 2005.

„Veniturile din ultimul an sunt mult peste proiectiile noastre de buget. Vom putea astfel sa continuam acest trend incurajant si in 2006”, afirma Christian Tiedemann, partener si CFO la Scholz & Friends Group.

Totusi, un alt obiectiv atins a fost concluzia procesului de dezvoltare lansat in 2003. Aranjamentul nejudecatoresc, conform caruia fiecare actionar sa beneficieze de 4,05 euro/actiune, a fost atins in noiembrie 2005. Acest fapt a deschis o noua usa pentru Scholz & Friends: incheierea tranzactiilor pe piata de actiuni.

Interesul general pentru urmatoarele 24 de luni se va concentra asupra expansiunii si intaririi retelei internationale. „Internationalitatea este parametrul strategiei noastre corporative care are nevoie de cea mai mare dezvoltare. Vom fi cooperativi cu investiorul nostru financiar, Electra Europe, pentru a extinde semnificativ portofoliul nostru international de servicii in urmatorii doi ani”, a atras atentia Thomas Heilmann.