Pro TV a inregistrat o audienta de 18,6 puncte de rating si o cota de piata de 50,8 % pe segmentul comercial (publicul urban, cu varste intre 18 si 49 de ani) la finala "Romanii au talent", conform unui comunicat de presa al postului de televiziune care citeaza datele compania cercetare Kantar Media
Practic, pe durata a aproape 5 ore de emisie live (20:29-01:13), la nivelul publicului comercial din mediul urban, peste jumatate din cei care se uitau la televizor erau cu ochii pe Pro TV pentru a afla cine este cel mai talentat roman al tarii.

In acelasi interval orar, Antena1, televiziunea clasata pe locul al doilea a obtinut o audienta medie de 2,1 puncte de rating si o cota de piata de 5,7%.

La nivelul publicului urban Pro TV a avut audienta medie de 18,5 puncte de rating si o cota de piata de 46,6%, in timp ce Antena 1 a inregistrat 2,1 puncte de rating si 5,4 procente cota de piata.

Pe de alta parte, aproape 5 milioane de telespectatori la nivelul intregii populatii au fost cu ochii pe ProTV in minutul de aur 22:36.

La nivelul publicului comercial (urban, 18-49 de ani) apogeul a fost atins in minutul 23:13, cand ProTV a inregistrat o audienta de 27,1 puncte de rating si o cota de piata de 62,5%. Urmatorul canal clasat, Antena 1 avea 0,5 puncte de rating si 1,2% cota de piata.

Castigatorul finalei "Romanii au talent" este mentalistul Cristian Gog, acesta fiind urmat de Mihai Petraiche si Cristian Leana.







Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri