Comenzile inregistrate de Headprint.ro pentru productie publicitara premium (totem, casete luminoase, litere volumetrice) au crescut cu peste 30% in primul trimestru din 2012, comparativ cu perioada similara a anului trecut. Fiind vorba despre produse de top, mai costisitoare, acest fapt poate fi corelat cu nevoia companiilor de a se promova mai mult, incercand sa forteze iesirea din criza financiara si stimularea consumului la nivelul clientilor finali, explica reprezentantii companiei.
Headprint.ro, cu sediul in Bucuresti, este unul dintre "jucatorii" importanti pe piata de print digital, cat si de indoor-outdoor de mici si mari dimensiuni. Avantajul fata de multe dintre celelalte firme care activeaza pe piata este faptul ca Headprint.ro trateaza cu maxim interes zona online, oferind clientilor, pe site-ul www.headprint.ro, posibilitatea de a configura si comanda online produse de tipar digital (pliante, brosuri, cataloage, carti de vizita, afise, fluturasi), dar si produse de print indoor/outdoor: banner, mesh, pentaprint, backlit film, autocolant si materiale rigide.

"Prin Headprint.ro, ne-am propus sa fluidizam procesul de comanda si executie. Nu mai sunt necesare cereri de pret, se evita intervalul de asteptare pentru o cotatie, proces care dureaza de multe ori mai mult decat productia in sine a comenzii. Toate preturile noastre sunt publice online, iar clientii au posibilitatea de a-si calcula direct pretul pentru comanda lor proprie, personalizata. Respectam timpul clientilor nostri, care este la fel de valoros precum banii. De asemenea, preturile afisate in mod clar, ca si pe orice alt magazin online, transforma Headprint.ro intr-un e-shop onest, care isi trateaza toti clientii cu aceeasi masura, corect si rapid, oferind si calitate impecabila a executiilor finale", a explicat Alexandru Iordache - Director Vanzari Online Headprint.ro.

Campania electorala si-a pus si ea amprenta pe piata de print, astfel ca Headprint.ro mentioneaza ca, in ultimele luni, s-au inregistrat comenzi importante de print outdoor (bannere, bannere dubla fata, afise), mai mult decat intr-o perioada obisnuita. De fapt, perioadele de campanie electorala aduc sume insemnate in general in piata de publicitate, caci partidele platesc atat productia, cat si afisarea / difuzarea. "Datorita alegerilor din acest an, cu siguranta ca vanzarile in categoria de print outdoor vor continua sa fie la un nivel ridicat pana in toamna", apreciaza Alexandru Iordache.

Pentru ca site-ul www.headprint.ro este in sine un magazin online, si nu doar un website de prezentare, raportul dintre agentii si clienti finali s-a schimbat considerabil de la lansarea e-shop-ului. Daca in 2011 doar 20% dintre clienti erau clienti finali (companiile care chiar folosesc resursele respective), in 2012 s-a ajuns la 40% clienti finali. Headprint.ro isi propune sa promoveze cat mai intens magazinul online, astfel ca proportia clientilor finali, versus agentii, ar putea creste si mai mult. Conform reprezentantilor Headprint.ro, raportul dintre cele doua tipuri de clienti s-a modificat si datorita faptului ca, in prezent, clientii sunt tot mai interesati de a cauta direct cel mai bun pret pe internet si apeleaza tot mai putin la agentii si intermediari, pentru a reduce costurile.

Din totalul de comenzi online, aproximativ 80% sunt din Bucuresti, in Capitala fiind si piata cea mai dezvoltata, inclusiv in privinta potentialului de consumatori ai clientilor finali. Pentru anul 2012, Headprint.ro isi propune sa promoveze cat mai puternic oferta sa de productie litere volumetrice din polistiren, din plexiglas, din forex, de diferite grosimi si iluminate cu LED-uri de inalta calitate. Headprint produce de asemenea casete luminoase, rame foto luminoase si multe tipuri diferite de panouri publicitare si semnalistica. Totodata, se pot configura online si comanda sisteme de afisaj gen: roll-up, people stopper (A Board), standuri expozitionale POP-UP (Spider), rame si casete luminoase.

"In ultima perioada, am fost incantati sa observam evolutia cerintelor din partea clientilor, care aleg tot mai des variante moderne in ceea ce priveste volumetria. S-a trecut de la litere din polistiren la plexiglas cu aspect de gheata (Plexiglas Ice) si la multe alte modele premium", a subliniat reprezentantul Headprint.ro.

Litere volumetrice plexiglas oglinda, litere volumetrice plexiglas turnat si taiat cu laser/CNC, litere volumetrice plexiglas pe panou forex, litere gravate in plexiglas si alte modele extravagante pot fi descoperite pe www.headprint.ro, in categoria Litere volumetrice. De altfel, reprezentantii magazinului cauta sa ofere cat mai multe variante deosebite, astfel incat promovarea clientului sa fie de succes. Recent, Headprint.ro a mai achizitionat o imprimanta ce poate printa la calitate premium pe placi rigide de plexiglas, dibond, forex si orice alt material rigid de 8mm grosime maxima.

De la printuri bannere, printuri mesh-uri, printuri autocolante, printuri publicitare pe materiale rigide, pana la printuri digitale - brosuri, pliante, fluturasi, carti de vizita, coperti cd/dvd, de la litere volumetrice, litere luminoase, casete luminoase, casete clickframe, rame foto luminoase si pana la sisteme complete de afisaj - popup, spider, rollup, people stopper, Headprint.ro isi propune sa fie un magazin online complet in domeniul sau de activitate, oferind chiar si editare grafica: logo design, brand design, DTP-tehnoredactare, creatie grafica.

Cu peste 7 ani de exeperienta in productie publicitara si printuri de mari dimensiuni, HeadPrint.ro detine 5 masini de print - Konika, Mimaki, Canon, Xerox si Epson. Printul se poate executa la o latime de maxim 3,2m (outdoor), iar pentru indoor rezolutia maxima este de 2400 DPI super photo (imprimanta in 12 culori). Printurile digitale se executa pe un utilaj Xerox de o foarte buna calitate. Headprint.ro printeaza bannere de la 720DPI pana la 1440DPI. Toate tipurile de printuri se pot comanda direct pe site la www.headprint.ro, unde se pot configura exact (dimensiuni, finisari, tipar, etc). Printurile se pot executa pe: frontlit banner, backlit banner, mesh, polipropilena, autocolant, pentaprint, canvas, hartie fotografica, blueback, whiteback si multe alte materiale.

Pentru mai multe informatii, va rugam accesati www.headprint.ro.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri