Auditul efectuat de Grapefruit in cursul anului 2005 a evidentiat necesitatea dezvoltarii unui nou brand corporatist, sustinut de o strategie coerenta de brand. Astfel, Integrine- noua subsidiara a HTP Medical, va reprezenta activitatile de planificare strategica, consultanta financiara, servicii de proiectare, lucrari de constructie si management de proiect, in vreme ce compania-mama se va concentra pe activitatea traditionala de furnizor de echipamente si tehnologii medicale.

Numele de brand creat de Grapefruit – Integrine – face trimitere la unicitatea companiei prin caracterul integrat al serviciilor pe care le pune la dispozitia clientilor sai. De asemenea, pentru specialistii in medicina acest nume are o semnificatie figurativa, integrinele fiind o clasa de proteine care asigura coeziunea structurala a celulei vii.

Stefan Liute, Strategy Director la Grapefruit, explica ratiunile din spatele acestui nou brand: “Procesul de branding nu trebuie privit ca o schimbare cosmetica. Brandul Integrine a fost gandit sa reflecte cu acuratete intentia companiei de a-si ajuta clientii sa atinga performanta prin serviciile “la cheie” pe care Integrine le poate oferi. Logo-ul creat de noi pentru acest nou brand comunica sinergia dintre oamenii care lucreaza pentru Integrine si serviciile pe care compania le furnizeaza prin oamenii sai”.

Citeste si:

Claudiu Neatu, Presedintele HTP Medical: „Suntem foarte multumiti de rezultatul final al procesului de dezvoltare a noului brand Integrine. Credem ca reflecta foarte fidel planurile noastre pentru aceasta nisa de piata a serviciilor profesionale integrate pentru dezvoltarea unitatilor medicale. Nivelul de intelegere al necesitatilor clientului precum si transpunerea lor in realitate reprezinta un atu important al companiei Grapefruit si incorporeaza o valoare adaugata foarte ridicata prin facilitarea comunicarii atat in interiorul dar si in afara companiei, si prin crearea unor premise sanatoase de dezvoltare in viito.”

Proiectul realizat de Grapefruit sustine planul de dezvoltare a grupului HTP Medical care intentioneaza sa devina lider de piata intr-un domeniu ce va avea o evolutie rapida in urmatorii ani, odata cu integrarea Romaniei in Uniunea Europeana. Eforturile de creare a unui nou brand corporatist in sine sunt dovada vie a aspiratiilor de globalizare din partea Integrine - prima companie romaneasca care propune o forma de antreprenoriat dedicata unitatilor medicale din Romania, Europa Centrala si de Est.