Marketingul este facut de fiecare dintre noi si are scopul de a face lumea mai buna, a spus Philip Kotler, in discursul tinut cu ocazia decernarii titlului academic de Doctor Honoris Causa de catre Facultatea de Jurnalism si Stintele Comunicarii din cadrul Universitatii Bucuresti.
Kotler a marturisit ca este pentru a doua oara in Romania, unde a mai venit in urma cu 7 ani pentru a pregati cateva sute de manageri.
“Asta seara ma voi intalni din nou cu o parte din liderii din Romania”, a spus specialistul in marketing.

“Dumnezeu sa binecuvanteze Romania, sunt ambasadorul vostru”, a incheiat Kotler, care va participa pe 1 iunie la evenimentul Marketing 3.0.

Philip Kotler este fondatorul „managementului marketingului” modern, profesor de marketing international la Scoala Superioara de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universitatii din Northwestern, SUA. Este licentiat in economie al Universitatii din Chicago si doctor in economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts.

Este inventatorul celor “4P” in marketing (care acum au devenit cei “7P”) precum si inventatorul conceptului de “Marketing Social” si este implicat in cercetarea si dezvoltarea marketingului de peste 55 de ani.

Lexus este masina oficiala in cadrul training-ului certificat Marketing 3.0 sustinut de Prof. Philip Kotler pe 1 Iunie, la Ateneul Roman. Astfel, Lexus Romania pune la dispozitia „parintelui marketingului” un automobil Lexus RX 450h, dotat cu tehnologie Lexus Hybrid Drive.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri